Gjest så pinlig Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 NHD tror du det er greitt at jeg gir psykologen 15 maskinskrevne sider om opplevelser jeg har hatt og hvordan jeg har hatt det. Jeg føler liksom at det blir feil å prakke på han alt for mye arbeid utenom timene mine. Han får ikke så mange ord ut av meg, og han skjønner sansynligvis at jeg enda er skeptisk, men hvis jeg gir han ting så kanskje jeg tør å snakke om det. 0 Siter
Gjest bh.kj Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Veldig bra! Skriv ned alt, ikek vær redd for å utelate noe, så kan dere bruke dette videre. 15 sider er masse, men jeg hadd elett tatt dette med dersom det inneholdt det som var viktig for meg at han skulle vite, og jeg som behandler ville blitt svært glad for å få vite såpass mye 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Det er helt greit og meget praktisk. 0 Siter
rose23 Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Jeg skrev en hel bok på over 400 sider som psykologen leste. 15 sider er ingenting. De er nå vant til å lese tusenvis av sider i året. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.