Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å finne igjen innleggene mine fra ca 10-12 år siden her inne. Brukte å kalle meg "enkied", men jeg husker overhodet ikke passordet.

Hadde vært litt interressant å se igjen. - Det var under tiden alle "bedre-vitere" mente jeg var schizofren. (Og de fikk til slutt overbevist meg om det også...)- -Selv om jeg hele tiden har jo vist sannheten...

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes 59 innlegg av enkied.

Det du skriver her, viser hvor viktig det er å ikke holde tilbake viktig informasjon under utredningen. Da kan diagnosen lettere bli feil.

Skrevet

Det finnes 59 innlegg av enkied.

Det du skriver her, viser hvor viktig det er å ikke holde tilbake viktig informasjon under utredningen. Da kan diagnosen lettere bli feil.

Ja "enkied" -det _pleide_ å være meg. Ingen fant ut hva som "feilte meg" -og jeg var såpass preget av angt. Sluttet til og med å snakke i flere år. Det var vel nærliggende å tenke schizofreni. (og det gjorde ikke ting noe bedre for meg -at jeg begynte å tro på det selv også). Men, jeg husker ikke så veldig mye fra den tiden (det var vel en 3-4 års tid jeg hadde diagnosen "schizofren"). Jeg ble satt på ganske sterke doser medisin, og mye har blitt litt uklart fra den tiden. Så det hadde vært litt "moro" å se igjen gamle innlegg her tenkte jeg.

Forhåpentligvis er jeg littegrann sterkere nå. 10 år senere. Eller jeg vet ikke -det har jo vært 10 vonde år ekstra egentlig... Men, nå har jeg sønnen min. Og jeg må bare klare dette nå. jeg MÅ!!!

Skrevet

Vært litt interressant å lese noen av mine gamle innlegg. Mye jeg hadde glemt. (Men veldig tydelig at jeg ikke hadde det så veldig bra da heller...) Du var like støttende mot meg da, som du er nå!

Så tusen takk for mange års støtte! ;)

(jeg brukte å kalle meg "enkied" (-og jeg hadde forsatt med det, hadde jeg bare husket passordet!)

Skrevet

Vært litt interressant å lese noen av mine gamle innlegg. Mye jeg hadde glemt. (Men veldig tydelig at jeg ikke hadde det så veldig bra da heller...) Du var like støttende mot meg da, som du er nå!

(jeg brukte å kalle meg "enkied" (-og jeg hadde forsatt med det, hadde jeg bare husket passordet!)

Ja, ja... Jeg kom meg nå vekk fra dette ihvertfall:

..."For hver gang min kjæreste har drukket og blitt voldelig, så har det virkelig minnet meg om tidligere, og dette høres kanskje rart ut, men ofte så ser jeg liksom min fars annsikt på han da. Det er vondt"....

Veldig rart å lese igjennnom noen av de gamle innleggene...

Skrevet

Jeg husker deg som enkied. Innleggene dine den gangen gjorde sterkt inntrykk på meg; aller mest husker jeg at jeg oppfattet deg som uhyre ensom og alene med din smerte. At du var låst på en måte.

Du er ikke "den samme" nå som den gangen, jeg oppfatter det som at du har større motiviasjon til å orke ubehaget det medfører for deg å søke hjelp.

Men du må finne et alternativ til å sykle til dps de dagene det regner og blåser :-)

Skrevet

Jeg husker deg som enkied. Innleggene dine den gangen gjorde sterkt inntrykk på meg; aller mest husker jeg at jeg oppfattet deg som uhyre ensom og alene med din smerte. At du var låst på en måte.

Du er ikke "den samme" nå som den gangen, jeg oppfatter det som at du har større motiviasjon til å orke ubehaget det medfører for deg å søke hjelp.

Men du må finne et alternativ til å sykle til dps de dagene det regner og blåser :-)

Ja -det var i grunnen skikkelig rart å lese igjen noen av de innleggene. Jeg var veldig ensom -og alene (da og..). Har vel kanskje mer vendt meg til ensomheten etterhvert? (Og det at jeg fikk den kjæresten jeg fikk, gjorde at jeg satte mer pris på de stundene jeg faktisk var alene -og ikke ble "plaget" av han, eller noen andre. (Men har følt meg veldig ensom igjen siden jeg kom meg vekk fra han). Og jeg ser jo at jeg hadde så og si de samme problemene da som nå (og det er kanskje ikke så rart...?!!) Men, ja -jeg er absolutt mer motivert nå. (Og det skyldes jo i hovedsak min sønn...).

det har du rett i.Har hatt flaks med været så langt. Og faktisk har jeg virkelig trivdes på sykkelturen... Og man blir ikke annet en våt! ;) (innen snøen kommer, så må jeg da kunne klare å få meg på en buss...???)

eksvimle/enkied!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...