Gå til innhold

Økt følsomhet -ny depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest Tilbakevendende depresjon
Skrevet

Hei NHD

Jeg har sluttet med medisiner (på den gale måten) men jeg har holdt meg stabil en stund. Nå skjer det en opptrapping i sinnet mitt med at jeg er mer følsom enn jeg vanligvis pleier å være. Jeg gråter ikke, men jeg er mer åpen, og tar inn livet på en naturlig måte, med følelser tilstede, jeg har en slags sosial angst, og dette merkes bedre nå enn før. Min sosiale angst ignoreres når jeg bruker medisiner. Det virker ikke som om jeg tåler et normalt aktivt liv der jeg deltar uten å bli deprimert. Jeg kan ikke ha et naturlig forhold til livet. Jeg lurer på om nye depresjoner kommer i samme mønster på en måte. Grunnen til at jeg holder hodet over vannet nå er at jeg går veldig mye turer, ute flere timer hver dag, men hvis jeg skipper det noen dager kjenner jeg at depresjonen kommer snikende igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...