Gå til innhold

kjenner min mann igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest vestfold30
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i tre år. og har under hele forholdet lurt på hva jeg gjør galt. føler han gjør som han vill, han spør meg om meninger om situasjoner eller løsninger på ting men blir altid sånn han vill ha det. har to barn å syntes han kunn klager å berer seg over alt di gjør galt. han gir sjelden kos eller positive tilbakemeldinger når jeg har det vondt å trenger trøst. føler jeg må være ensom om mine vanskelige tanker eller følser. mistet moren min for 6 måneder siden, å han sa til min søster at jeg kunne ikke stole på at han var noe moralskstøtte for meg . virker som han ikke har en glad følse for noe når det gjelder forhold eller kjærlighet. han venter på at problemer jeg har pykisk må jeg gjøre noe med å åt det hjelper ikke å prate med han om. han viser ingen anger på noe å han sier aldri unskyld for noen ting. er altid jeg som har skylden.. utro har han oxo vært, faktisk så hadde han en ny tlf bare for damer.. jeg føler iallefall at jeg ikke er vært noen ting å at han er sjefen min i stede for å være kjæresten min. har prøvd å gå fra han men får det ikke til. for han får meg til å føle at det ikke er noen som vill ha meg for den jeg er... sa til han at det hadde betydd masse om jeg hadde fått bekreftet at jeg var bra nok fra han, men det var det ingen som fortalte noen utenom pykiatere som fikk betalt. Kan hende det er jeg som gjør ting galt og jeg forventer for mye. Han sier at han elsker meg å vill ha barn med han, men utifra hva han viser og ikke viser så er det det helt motsatte.. kan Han ha psykopatiske trekk? mvh vestfold30

Videoannonse
Annonse
Gjest Yolanda
Skrevet

Du bør virkelig prøve å gå fra denne mannen en gang til, og da gjør du det ordnelit. Han ødelegger selvbildet ditt og generelt livet og hverdagen din. Her har du ingen ting å hente. Få hjelp av slekt og venner, du har ingen ting å tape!

Gjest septembermum
Skrevet

Jeg ville kuttet ut den mannen der i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...