Gjest psykologjakt Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Er på audition for å søke etter behandler med avtale. Har fått mange avslag med begrunnelsen" ikke kapasitet". Betyr det at de ikke har kapasitet i det hele tatt, eller at de ikke har kapasitet til akkurat meg og mine problemer? Håper det er jeg som er paranoid. 0 Siter
Gjest huffe Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Det betyr at de ikke har kapasitet i det hele tatt, eller ville nok svaret/tilbakemeldingen vært annerledes. 0 Siter
Gjest ållp Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 De fleste privatpraktiserende psykologer har ikke kapasitet så noe sannhet er det i det. Men faktum er at de har så mange pasienter å velge mellom at de kan velge og vrake. Dermed kan de velge å ta noen som har problemer som de synes er "interessante" eller som er litt "enklere". Få privatpraktiserende ønsker å ha psykotiske, uberegnelige, suicidale eller selvskadende pasienter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.