Gå til innhold

Drømmer om avvisning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer bare om avvisning for tiden, og i natt var det skikkelig ille. Det er enkelte folk jeg har fått litt nærmere inn på meg enn normalt og som jeg liker, disse avviser meg og overser meg brutalt i drømmeland.

Kjære dol-analytikere, hjelp meg å forstå mitt indre slik at jeg atter kan få fred i drømmeland. Hvis der noen gang vil herske fred i et slikt herjet landskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, jeg har jo ikke egentlig peiling, men det er kanskje bare forsvarsverket ditt som slår inn og minner deg på at det KAN gå sånn noen ganger? Sånn at du ikke går helt i bakken hvis det skjer. Erfaringer fra tidligere avvisninger som sitter i kroppen og hodet som dukker opp nå når du har våget å ta sjansen på å slippe noen inn?

Jeg pleier i alle fall ofte å utsette meg selv for ting jeg er redd for i drømmene. Da tenker jeg at det bare er min måte å ufarliggjøre det. Nattlig eksponeringsterapi;)

Gikk det å skjønne noe av det der? Jeg holder på å få heteslag, tror jeg. Hodet virker liksom ikke helt som det pleier. Puh!

Skrevet

Oi, jeg har jo ikke egentlig peiling, men det er kanskje bare forsvarsverket ditt som slår inn og minner deg på at det KAN gå sånn noen ganger? Sånn at du ikke går helt i bakken hvis det skjer. Erfaringer fra tidligere avvisninger som sitter i kroppen og hodet som dukker opp nå når du har våget å ta sjansen på å slippe noen inn?

Jeg pleier i alle fall ofte å utsette meg selv for ting jeg er redd for i drømmene. Da tenker jeg at det bare er min måte å ufarliggjøre det. Nattlig eksponeringsterapi;)

Gikk det å skjønne noe av det der? Jeg holder på å få heteslag, tror jeg. Hodet virker liksom ikke helt som det pleier. Puh!

Hehe, den likte jeg. Nattlig eksponeringsterapi:-)

Takk, Dr.

Skrevet

Jeg har også flere drømmer hver natt nå for tiden om at jeg blir kasta ut, ignorert, låst ute, nekta mat osv. Dette har jeg sporet tilbake til en personalkonflikt på jobben. Er det noe område i livet hvor du føler deg satt til side? Bildene og scenene i drømmer kan være hundre ganger mer dramatiske enn tankene som har utløst dem. Det kan virke som om slike drømmer mener at vi må Ha det inn med teskje.

Ellers er det også lett å tro at ubehagelige drømmer er til for at vi skal få 'brukt opp' de mest ekstreme følelsene og kjent etter hvordan vi kanskje ville ha reagert i slike situasjoner. Samme virkning som vi får av en god katastrofefilm. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...