Gjest seig depresjon Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Jeg håper du vil svare på dette, om det da er mulig å gi et svar. Etter langvarig bruk av benzo har jeg nå vært fri i mange måneder, men har helt klart en depresjon. Jeg lurer på om jeg snart må prøve et AD. Jeg har tidligere i livet prøvd SSRI og SNRI med mange bivirkninger og til lite nytte. Dette er det noen år siden nå. Med ditt kjennskap til hva som kjemisk er galt oppe i hjernen min etter mange år med benzo, og hvordan disse ulike midlene(benzo og AD) virker; er det noe i veien for å prøve wellbutrin likeså godt som disse andre? Eller er det ugunstig med et AD som virker på noradrenalin og dopamin, ikke serotonin, når en er i min situasjon. Bør jeg holde meg til et SSRI? Jeg blir veldig takknemlig for svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Det er ingenting i veien for å prøve Wellbutrin. Faktisk synes jeg at det er et naturlig valg nå siden du har meget blandede erfaringer med SSRI/SNRI. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.