Gjest ennå et nick Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Har for ikke så veldig lenge sia økt medisindosen til 40 mg Cisordinol... Medisinen hjelper jo mot det den skal men jeg føler i tillegg en veldig uvelhet/uro/rastløshet... Dette tror jeg kommer av medisinen, hva mener du? Vil det hjelpe å redusere til 30 mg Cisordinol? Tror dette er greit med psykiateren min siden hun har anbefalt dose 30-40 mg.. Psykiateren min er på ferie så håper du kan svare :-) Mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Dette er mest sannsynlig en bivirkning av Cisordinol. Det vil sannsynligvis hjelpe på bivirkningene å redusere til 30 mg. Jeg er ikke i stand til å si om 30 mg er nok for deg. 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Spør om å få utskrevet akineton. Det hjelper på uroen - og uroen vil gå over etter at du har tatt medisinen i en litt lengre periode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.