Gå til innhold

Hva gjør man når man ikke vil våkne mer...

Anbefalte innlegg

Gjest sebrapike
Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 22 år som ikke helt vet hva jeg skal gjøre.. i det siste har jeg tenkt hver kveld at jeg skulle ønske at jeg ikke våknet opp dagen etterpå. Hater meg selv og hvordan jeg ser ut, og ikke minst at jeg ikke er tøff nok til å bare gjøre det slutt...

Orker ikke å ha det sånn lenger.. lever minutt for minutt for tiden og er jeg riktig "flink" så klarer jeg å få i meg mat en gang hver 2 uke... men da hater jeg meg enda mer etterpå og gjør alt for å trene vekk di kcal jeg har fått i meg. Og ikke minst kutter jeg meg opp eller brenner meg selv for jeg fortjener ikke bedre..

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. vet ikke om jeg orker en uke til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn skal det ikke være. Du kan umulig ha det særlig bra. Har du snakket med noen om dette? Det hadde vært fint hvis du kunne gjøre det, for det er ikke så lett å hjelpe noen over internett. Har du en fastlege eller noen andre du kunne tatt kontakt med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...