Gå til innhold

Forelskelse

Gjest anonym i sommeren

Anbefalte innlegg

Gjest anonym i sommeren
Skrevet

Er det mulig å forelske seg i noen på en profil på et dating-nettsted, etter bare noen få mailer frem og tilbake?

Sett at man er sulteforet på kjærlighet...

Jeg går og venter på svar hele tiden, selv om det ikke kommer flere nå... aldri vært så frustrert og ulykkelig på år og dag.

Er jeg sprø? Er det noe "falskt" over denne tiltrukkenheten, siden den kom så kjapp?

Kanskje et mer psykologisk enn et psykiatrisk spørsmål, dog...

Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elextra
Skrevet

Betatt og forelsket er to forskjellige ting :-)

Gjest luftslott
Skrevet

Det er fullt mulig å bli betatt, og til tider beruset av oppmerksomheten. Forelsket i en profil tror jeg ikke man kan bli, men det er nok mulig å tro at man er det. Jeg har drevet med nettdating selv, og tror man må møte personen bak profilen før man i det hele tatt kan vite om det er noe der... Det er vel det logiske? At profilen skal avgjøre om dette er en person man vil møte, men at det er dette møtet mellom mennesker som vil vise om det kan utvikles følelser? Jeg har møtt noen som hadde fascinerende profiler der det bare ikke klikka IRL. Jeg møtte også min store kjærlighet på nett, vi visste det ved første møte og har nå vært samboere i et år. Ingenting kan avgjøres på nett, alt handler om ansikt til ansikt og møte mellom mennesker.

Gjest anonym i sommeren
Skrevet

Det er fullt mulig å bli betatt, og til tider beruset av oppmerksomheten. Forelsket i en profil tror jeg ikke man kan bli, men det er nok mulig å tro at man er det. Jeg har drevet med nettdating selv, og tror man må møte personen bak profilen før man i det hele tatt kan vite om det er noe der... Det er vel det logiske? At profilen skal avgjøre om dette er en person man vil møte, men at det er dette møtet mellom mennesker som vil vise om det kan utvikles følelser? Jeg har møtt noen som hadde fascinerende profiler der det bare ikke klikka IRL. Jeg møtte også min store kjærlighet på nett, vi visste det ved første møte og har nå vært samboere i et år. Ingenting kan avgjøres på nett, alt handler om ansikt til ansikt og møte mellom mennesker.

Jeg er enig i det du sier... opplever den beruselsen som du sier ja... men ekte forelskelse er det nok ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...