Gjest Dette var vondt Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Er litt nede i kjelleren akkura nå. Kjærligetsorg litt utenom det vanlige. Vet at jeg ikke får sove. Har noen innsovningstableter liggende som jeg en sjelden gang tar en halv av. Kan jeg ta en i kveld,en i morgen på dagen og en i morgen kveld, uten at det skader? Bare for å komme gjennom helga og så prøve å leve igjen på mandag. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Tar du en i kveld, og du får sove godt av det, ser jeg ikke poenget med å ta en ny i morgen på _dagtid_. Ellers er det OK. 0 Siter
Gjest Dette var vondt Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Tar du en i kveld, og du får sove godt av det, ser jeg ikke poenget med å ta en ny i morgen på _dagtid_. Ellers er det OK. Jeg tenkte egentlig bare for å komme gjennom dagen. Sove og slippe og tenke. 0 Siter
rose23 Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Du greier ikke sove deg gjennom helgen døgnet rundt ved hjelp av innsovningstabletter. Men ta de på kvelden. Utrolig hva en god natt søvn gjør med en ;-) 0 Siter
Gjest Dette var vondt Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Du greier ikke sove deg gjennom helgen døgnet rundt ved hjelp av innsovningstabletter. Men ta de på kvelden. Utrolig hva en god natt søvn gjør med en ;-) Takk. Burde vel ha tenkt så langt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.