Gå til innhold

Innsovningstablett

Anbefalte innlegg

Gjest Dette var vondt
Skrevet

Er litt nede i kjelleren akkura nå. Kjærligetsorg litt utenom det vanlige.

Vet at jeg ikke får sove. Har noen innsovningstableter liggende som jeg en sjelden gang tar en halv av. Kan jeg ta en i kveld,en i morgen på dagen og en i morgen kveld, uten at det skader? Bare for å komme gjennom helga og så prøve å leve igjen på mandag.

Videoannonse
Annonse
hvorfor skjer dette??
Skrevet

Tar du en i kveld, og du får sove godt av det, ser jeg ikke poenget med å ta en ny i morgen på _dagtid_. Ellers er det OK.

Gjest Dette var vondt
Skrevet

Tar du en i kveld, og du får sove godt av det, ser jeg ikke poenget med å ta en ny i morgen på _dagtid_. Ellers er det OK.

Jeg tenkte egentlig bare for å komme gjennom dagen. Sove og slippe og tenke.

Skrevet

Du greier ikke sove deg gjennom helgen døgnet rundt ved hjelp av innsovningstabletter. Men ta de på kvelden. Utrolig hva en god natt søvn gjør med en ;-)

Gjest Dette var vondt
Skrevet

Du greier ikke sove deg gjennom helgen døgnet rundt ved hjelp av innsovningstabletter. Men ta de på kvelden. Utrolig hva en god natt søvn gjør med en ;-)

Takk. Burde vel ha tenkt så langt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Skade gjør det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...