Gjest sender et innlegg Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Bruker 40 mg Cisordinol mot paranoide tanker og følelser. Nå i sommer har jeg brukt fast 15 mg Imovane for å komme meg gjennom en svært vanskelig tid.... Bruker ikke Imovane ellers i året (stortsett)... Bør jeg skamme meg over mitt medisinbruk eller er det OK? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Du har tatt konsekvensen av din sykdom. Det bør en heller være stolt av. 0 Siter
Orio Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Hvorfor skulle du skamme deg? (Idiotisk spørsmål, egentlig, så mye som jeg i perioder skammer meg over min bruk av medisiner, men...) Medisiner er til for å hjelpe, og du har hatt en ekstra vanskelig periode og trengt hjelp til å sove. Uten søvn ville du kjørt deg selv i grøfta, og kanskje blitt skikkelig dårlig midt oppi alt sammen. Du har vært fornuftig og forutseende nok til å redusere den risikoen så godt du kan. Er det noe å skamme seg over? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.