Orio Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Kan du se på dette innlegget? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4400982 Er det jeg beskriver her noe jeg bør ta opp med behandler etter ferien? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Jeg synes at hypomane episoder skal tas opp med behandler. 0 Siter
Orio Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Skrevet 24. juli 2010 Jeg synes at hypomane episoder skal tas opp med behandler. Mener du det var en hypoman episode? Eller hadde jeg det bare ekstra bra? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Mener du det var en hypoman episode? Eller hadde jeg det bare ekstra bra? Jeg mener dte jeg skriver :-) 0 Siter
Orio Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Skrevet 24. juli 2010 Jeg mener dte jeg skriver :-) Det har jeg skjønt, men trenger visst å få det inn med teskje. :- ) Jeg oppfattet det du skrev som en generel betraktning om at hypomane episoder bør tas opp med behandler. "Ville ikke" forstå at det jeg opplevde kanskje har vært en hypoman episode. Jeg hadde det veldig bra (bortsett fra at det ble ganske slitsomt på slutten), og vil ikke at det skal være ledd i en sykdom og kanskje medisineres bort. :- ) 0 Siter
Gjest daglptnf Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Jeg mener dte jeg skriver :-) det var en dag 0 Siter
Orio Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Skrevet 24. juli 2010 det var en dag Sikter du til det jeg skrev så varte det mer enn en dag, men jeg tror ikke jeg var så mye her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.