Gå til innhold

NHD_tvangstanker og handlinger???

Anbefalte innlegg

Gjest jeg trenger hjelp!!!!
Skrevet

jeg biter av hele negler på noen av fingrene og så gnager på det nye som vokser ut. Jeg har fingrer i munnen hele tiden nesten,og må vaske meg mange ganger om dagen etter at jeg tar på ting. Jeg må være ren på hendene hele tiden og synes det er ekkelt å ta på ting som lukter. Jeg har masse sosial angst pga. dette. Jeg kan ikke vise hendene mine til psykiateren min,ikke snakke om det, det er altfor pinelig,Jeg spanderte på meg kunstnegler hos en negldesigner. Og det skulle være umulig å bite av men jeg klarte det jeg! Jeg er så fiksert på dette at det er skikkelig sykt! Selvtilliten min er dårlig pga. det. Men jeg vet ikke hvorfor jeg må gjøre det. Jeg har indre uro og er rastløs da absolut hele tiden. Jeg har bekymringer hele tiden. Det gjør ikke engang vondt å bite lenger. Jeg blir bare verre og verre. Jeg tror at om jeg klarte å slutte så ville selvtilliten min blitt mye bedre og jeg ville klart å jobbe normalt. Men jeg blir bare verre. Jeg har hatt det vondt da inni meg siden jeg var liten. Jeg skammer meg sånn.Jeg har så mye kaos inni meg. Jeg klarer ikke å sitte i ro. Jeg er så fjern og distre og glemsom. Jeg husker ikke hvor jeg legger tingene mine og jeg må ha det ryddig hvis ikke blir jeg enda mer stresset. Jeg skal være så smart og ha system men systemet mitt er sånn at jeg ikke husker hvor jeg legger ting. Jeg har det så vondt inni meg. Men det stopper ikke. Jeg blir så fort lei og sliten. Jeg kjeder meg så lett. Jeg må ha forandringer stadig vekk.jeg tror at psykiateren min synes det er kvalmt så jeg kan ikke si det!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...