Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest apelsin
Skrevet

Er fas noe diagnose?

En som har navnet sør på dette forumet og på de andre tror ikke at fas er noe diagnose.

Hvis fas er diagnose, hva er behandlingen mot fas?

Anonym.

Videoannonse
Annonse
Gjest apelsin
Skrevet

Takk for svar.

Har lest at de med fas har oftere adhd som tileggsdiagnose.

Siden adhd er en tileggsdiagnose med fas, er autisme også tileggsdiagnose siden det er tileggsdiagnose med adhd?

Anonym med fas.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nå har du skrevet det samme spørsmålet på flere fora gjentatte ganger. Jeg og mange andre har svart deg flere ganger.

Om du ikke kan gi en god forklaring på hvorfor du spør om og om igjen, vil jeg slette lignende spørsmål fra deg i fremtiden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå har du skrevet det samme spørsmålet på flere fora gjentatte ganger. Jeg og mange andre har svart deg flere ganger.

Om du ikke kan gi en god forklaring på hvorfor du spør om og om igjen, vil jeg slette lignende spørsmål fra deg i fremtiden.

Flott;)

Men kan dette være et sympton på sykdommen FAS?

Gjest apelsin
Skrevet

Flott;)

Men kan dette være et sympton på sykdommen FAS?

Hei Nils Håvard Dahl.

J spør for J har diagnosen fas selv og trenger svar på hva som følger med, altså hva som er vanlig.

Anonym med fas.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hei Nils Håvard Dahl.

J spør for J har diagnosen fas selv og trenger svar på hva som følger med, altså hva som er vanlig.

Anonym med fas.

Nå må du gi deg.....

Skrevet

Takk for svar.

Har lest at de med fas har oftere adhd som tileggsdiagnose.

Siden adhd er en tileggsdiagnose med fas, er autisme også tileggsdiagnose siden det er tileggsdiagnose med adhd?

Anonym med fas.

Det er sikkert minst like stor sjanse for at en person med FAS/FAE har autisme som at en person uten FAE o.l. har det. Uansett burde personen vært undersøkt for det. Det er sikkert mulig selv om du har blitt voksen. :) Ville det hjulpet å fått det som et klart svar fra en lege? Hvilken forskjell ville det ha gjort om du hadde funnet ut at du er autist?

Jeg har alltid ment at det er mer viktig å fokusere på hvordan ting kan bli best mulig nå og i framtiden enn å absolutt finne ut av hvilke ting i fortiden som er grunnen til det, og hvem som har skylden. Noen ganger skjer ting uten at vi mennesker vet hva årsaken er. Kanskje fastlegen din kan hjelpe deg å forstå dette bedre, så du får fred i sjela?

Gjest apelsin
Skrevet

Nå må du gi deg.....

J har fas for jeg er adoptert fordi at min biologiske mor drakk alkohol når jeg lå i magen hennes.

J har dårlig impulsskontroll som gjør at j gjør dume ting og for at j har dårlig impulsskontroll får j ritalin 20 mg to ganger, J lurer på om det følger med fas eller ikke.

Anonym med fas.

hidi, the scorpion
Skrevet

J har fas for jeg er adoptert fordi at min biologiske mor drakk alkohol når jeg lå i magen hennes.

J har dårlig impulsskontroll som gjør at j gjør dume ting og for at j har dårlig impulsskontroll får j ritalin 20 mg to ganger, J lurer på om det følger med fas eller ikke.

Anonym med fas.

Vi har skjønt det. Nå er det på tide med en velfortjent pause....

Gjest apelsin
Skrevet

Det er sikkert minst like stor sjanse for at en person med FAS/FAE har autisme som at en person uten FAE o.l. har det. Uansett burde personen vært undersøkt for det. Det er sikkert mulig selv om du har blitt voksen. :) Ville det hjulpet å fått det som et klart svar fra en lege? Hvilken forskjell ville det ha gjort om du hadde funnet ut at du er autist?

Jeg har alltid ment at det er mer viktig å fokusere på hvordan ting kan bli best mulig nå og i framtiden enn å absolutt finne ut av hvilke ting i fortiden som er grunnen til det, og hvem som har skylden. Noen ganger skjer ting uten at vi mennesker vet hva årsaken er. Kanskje fastlegen din kan hjelpe deg å forstå dette bedre, så du får fred i sjela?

Takk for svar.

Anonym med fas.

Gjest apelsin
Skrevet

Vi har skjønt det. Nå er det på tide med en velfortjent pause....

Hei hidi. Det ene innlegget var til Nils Håvard Dahl.

Anonym med fas.

Skrevet

Takk for svar.

Anonym med fas.

P.S. Nicket blir lagt til automatisk, selv om du avslutter innlegget med "anonym".

hidi, the scorpion
Skrevet

Hei hidi. Det ene innlegget var til Nils Håvard Dahl.

Anonym med fas.

Skjønte det, vennen;)

Gjest apelsin
Skrevet

Hei Nils Håvard Dahl.

J skriver innlegg og spør for at j har diagnosen fas for min biologiske mor drakk alkohol under svangerskapet og j lurer på Hva som følger med fas.

Anonym.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hei Nils Håvard Dahl.

J skriver innlegg og spør for at j har diagnosen fas for min biologiske mor drakk alkohol under svangerskapet og j lurer på Hva som følger med fas.

Anonym.

Men hvorfor spør du om det samme om og om igjen? Du har jo fått svar på spørsmålene dine.

Gjest apelsin
Skrevet

Men hvorfor spør du om det samme om og om igjen? Du har jo fått svar på spørsmålene dine.

å ja.

takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...