Gjest apelsin Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Er fas noe diagnose? En som har navnet sør på dette forumet og på de andre tror ikke at fas er noe diagnose. Hvis fas er diagnose, hva er behandlingen mot fas? Anonym. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 FAS er et syndrom. Føtalt alkoholsyndrom. http://no.wikipedia.org/wiki/F%C3%B8talt_alkoholsyndrom http://www.jordmorforeningen.no/tj/Tidsskrift-for-jordmoedre/Tema/2006/Alkohol-og-graviditet/Fakta-om-foetalt-alkoholsyndrom-FAS Men jeg har lite erfaring med det 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 FAS er et syndrom. Føtalt alkoholsyndrom. http://no.wikipedia.org/wiki/F%C3%B8talt_alkoholsyndrom http://www.jordmorforeningen.no/tj/Tidsskrift-for-jordmoedre/Tema/2006/Alkohol-og-graviditet/Fakta-om-foetalt-alkoholsyndrom-FAS Men jeg har lite erfaring med det Takk for svar. Har lest at de med fas har oftere adhd som tileggsdiagnose. Siden adhd er en tileggsdiagnose med fas, er autisme også tileggsdiagnose siden det er tileggsdiagnose med adhd? Anonym med fas. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Nå har du skrevet det samme spørsmålet på flere fora gjentatte ganger. Jeg og mange andre har svart deg flere ganger. Om du ikke kan gi en god forklaring på hvorfor du spør om og om igjen, vil jeg slette lignende spørsmål fra deg i fremtiden. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Nå har du skrevet det samme spørsmålet på flere fora gjentatte ganger. Jeg og mange andre har svart deg flere ganger. Om du ikke kan gi en god forklaring på hvorfor du spør om og om igjen, vil jeg slette lignende spørsmål fra deg i fremtiden. Flott;) Men kan dette være et sympton på sykdommen FAS? 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Flott;) Men kan dette være et sympton på sykdommen FAS? Hei Nils Håvard Dahl. J spør for J har diagnosen fas selv og trenger svar på hva som følger med, altså hva som er vanlig. Anonym med fas. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Hei Nils Håvard Dahl. J spør for J har diagnosen fas selv og trenger svar på hva som følger med, altså hva som er vanlig. Anonym med fas. Nå må du gi deg..... 0 Siter
siameser Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Takk for svar. Har lest at de med fas har oftere adhd som tileggsdiagnose. Siden adhd er en tileggsdiagnose med fas, er autisme også tileggsdiagnose siden det er tileggsdiagnose med adhd? Anonym med fas. Det er sikkert minst like stor sjanse for at en person med FAS/FAE har autisme som at en person uten FAE o.l. har det. Uansett burde personen vært undersøkt for det. Det er sikkert mulig selv om du har blitt voksen. Ville det hjulpet å fått det som et klart svar fra en lege? Hvilken forskjell ville det ha gjort om du hadde funnet ut at du er autist? Jeg har alltid ment at det er mer viktig å fokusere på hvordan ting kan bli best mulig nå og i framtiden enn å absolutt finne ut av hvilke ting i fortiden som er grunnen til det, og hvem som har skylden. Noen ganger skjer ting uten at vi mennesker vet hva årsaken er. Kanskje fastlegen din kan hjelpe deg å forstå dette bedre, så du får fred i sjela? 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Nå må du gi deg..... J har fas for jeg er adoptert fordi at min biologiske mor drakk alkohol når jeg lå i magen hennes. J har dårlig impulsskontroll som gjør at j gjør dume ting og for at j har dårlig impulsskontroll får j ritalin 20 mg to ganger, J lurer på om det følger med fas eller ikke. Anonym med fas. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 J har fas for jeg er adoptert fordi at min biologiske mor drakk alkohol når jeg lå i magen hennes. J har dårlig impulsskontroll som gjør at j gjør dume ting og for at j har dårlig impulsskontroll får j ritalin 20 mg to ganger, J lurer på om det følger med fas eller ikke. Anonym med fas. Vi har skjønt det. Nå er det på tide med en velfortjent pause.... 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Det er sikkert minst like stor sjanse for at en person med FAS/FAE har autisme som at en person uten FAE o.l. har det. Uansett burde personen vært undersøkt for det. Det er sikkert mulig selv om du har blitt voksen. Ville det hjulpet å fått det som et klart svar fra en lege? Hvilken forskjell ville det ha gjort om du hadde funnet ut at du er autist? Jeg har alltid ment at det er mer viktig å fokusere på hvordan ting kan bli best mulig nå og i framtiden enn å absolutt finne ut av hvilke ting i fortiden som er grunnen til det, og hvem som har skylden. Noen ganger skjer ting uten at vi mennesker vet hva årsaken er. Kanskje fastlegen din kan hjelpe deg å forstå dette bedre, så du får fred i sjela? Takk for svar. Anonym med fas. 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Vi har skjønt det. Nå er det på tide med en velfortjent pause.... Hei hidi. Det ene innlegget var til Nils Håvard Dahl. Anonym med fas. 0 Siter
siameser Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Takk for svar. Anonym med fas. P.S. Nicket blir lagt til automatisk, selv om du avslutter innlegget med "anonym". 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Hei hidi. Det ene innlegget var til Nils Håvard Dahl. Anonym med fas. Skjønte det, vennen;) 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Hei Nils Håvard Dahl. J skriver innlegg og spør for at j har diagnosen fas for min biologiske mor drakk alkohol under svangerskapet og j lurer på Hva som følger med fas. Anonym. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Hei Nils Håvard Dahl. J skriver innlegg og spør for at j har diagnosen fas for min biologiske mor drakk alkohol under svangerskapet og j lurer på Hva som følger med fas. Anonym. Men hvorfor spør du om det samme om og om igjen? Du har jo fått svar på spørsmålene dine. 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Men hvorfor spør du om det samme om og om igjen? Du har jo fått svar på spørsmålene dine. å ja. takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.