Gå til innhold

går det?

Anbefalte innlegg

Gjest apelsin
Skrevet

Går det å få slettet og redigert noen av innleggene som j har spurt om for j har spurt på en litt dum måte slik at lesere kansje ikke forstår?

Anonym med fas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Webmaster har allerede slettet en del innlegg, OG fortalt deg at det er lite sansynlig at noen her kan svare på spørsmålene dine.

Det er ikke vanskelig å skjønne hva du spør om. Men det er fryktelig vanskelig å skjønne hvorfor du poster om og om igjen og ikke tar til deg de svar du faktisk får.

Skrevet

Webmaster har allerede slettet en del innlegg, OG fortalt deg at det er lite sansynlig at noen her kan svare på spørsmålene dine.

Det er ikke vanskelig å skjønne hva du spør om. Men det er fryktelig vanskelig å skjønne hvorfor du poster om og om igjen og ikke tar til deg de svar du faktisk får.

Kanskje bruker ikke helt har "skjønt" websiden... og eventulet ikke pakker ut trådlister. (og derfor ikke ser at h*n har fått svar..:???

...Eller (som meg)...føler seg veldig ensom, og har behov for litt oppmerksomhet..????

Skrevet

Kanskje bruker ikke helt har "skjønt" websiden... og eventulet ikke pakker ut trådlister. (og derfor ikke ser at h*n har fått svar..:???

...Eller (som meg)...føler seg veldig ensom, og har behov for litt oppmerksomhet..????

Det kan være du har rett. Jeg tenkte tanken etter at jeg trykket på send. I så fall skal jeg skamme meg litt for svarene mine. Sånn for syns skyld i alle fall. *dingler med foten*

Gjest apelsin
Skrevet

Det kan være du har rett. Jeg tenkte tanken etter at jeg trykket på send. I så fall skal jeg skamme meg litt for svarene mine. Sånn for syns skyld i alle fall. *dingler med foten*

Les på bokstavbarn, der har j skrevet.

Anonym.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...