Gå til innhold

En glad melding:)

Anbefalte innlegg

hattifnatt1
Skrevet

Jeg har slitt med angst og depresjoner siden jeg var ca ti år. Før tenkte jeg i perioder på å dø minst hvert tiende minutt. Men nå er jeg blitt frisk. Antidepresiver, kognitiv terapi og uttrykksterapi over noen år nå har gjort at jeg har blitt frisk! Jeg kan iallefall ikke huske at jeg har hatt det så bra i mitt liv før. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få det så bra som jeg har det nå, når jeg tenker tilbake på panikkanfall osv. Nå tenker jeg på døden kanskje en gang i måneden eller sjeldnere. Jeg har ikke angst lengre i situasjoner jeg alltid har hatt angst før. Jeg har sluttet på medisiner. Og jeg takler å kjenne følelsene mine. Jeg er ikke lengre redd deres skiftninger. Jeg har aldri klart å være i et forhold før. For første gang har jeg hatt en kjæreste i snart ett år nå. Jeg er bare så utrolig takknemmerlig:)! og har troen på at mangen her som sliter kan få det bedre og. om de bare får rett behandling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for oppløftende ord! Kanskje er det håp for meg også ;)

Skrevet

Er det ikke dyrt med uttrykksterapi? Hvor fikk du det?

hattifnatt1
Skrevet

Er det ikke dyrt med uttrykksterapi? Hvor fikk du det?

Jo det var dyrt. Jeg har tatt privat. Men jeg tror kanskje det er noe av det som hjalp meg mest. Så det var verdt pengene:)

hattifnatt1
Skrevet

Takk for oppløftende ord! Kanskje er det håp for meg også ;)

:) Ja jeg vet ikke hva du sliter med, men jeg tror det er håp for de fleste. Jeg hadde ikke trodd det noen år tilbake i tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...