hattifnatt1 Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har slitt med angst og depresjoner siden jeg var ca ti år. Før tenkte jeg i perioder på å dø minst hvert tiende minutt. Men nå er jeg blitt frisk. Antidepresiver, kognitiv terapi og uttrykksterapi over noen år nå har gjort at jeg har blitt frisk! Jeg kan iallefall ikke huske at jeg har hatt det så bra i mitt liv før. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få det så bra som jeg har det nå, når jeg tenker tilbake på panikkanfall osv. Nå tenker jeg på døden kanskje en gang i måneden eller sjeldnere. Jeg har ikke angst lengre i situasjoner jeg alltid har hatt angst før. Jeg har sluttet på medisiner. Og jeg takler å kjenne følelsene mine. Jeg er ikke lengre redd deres skiftninger. Jeg har aldri klart å være i et forhold før. For første gang har jeg hatt en kjæreste i snart ett år nå. Jeg er bare så utrolig takknemmerlig:)! og har troen på at mangen her som sliter kan få det bedre og. om de bare får rett behandling. 0 Siter
Helmi Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Takk for oppløftende ord! Kanskje er det håp for meg også 0 Siter
tjohei Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Er det ikke dyrt med uttrykksterapi? Hvor fikk du det? 0 Siter
hattifnatt1 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Skrevet 26. juli 2010 Er det ikke dyrt med uttrykksterapi? Hvor fikk du det? Jo det var dyrt. Jeg har tatt privat. Men jeg tror kanskje det er noe av det som hjalp meg mest. Så det var verdt pengene:) 0 Siter
hattifnatt1 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Skrevet 26. juli 2010 Takk for oppløftende ord! Kanskje er det håp for meg også Ja jeg vet ikke hva du sliter med, men jeg tror det er håp for de fleste. Jeg hadde ikke trodd det noen år tilbake i tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.