Gjest forvirra_nn Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Går det an å være psykotisk en kortere periode for så å huske veldig lite etterpå? 0 Siter
Gjest forvirra_nn Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 er forresten ikke sikker på om jeg var psykotisk. Hadde en stemme i hodet som fortalte meg hva jeg skulle gjøre, men det var mer som en intens og overaltskyggende viktig tanke egentlig, enn en stemme. Jeg gjorde som denne tanken/stemmen sa, og har etter det en blackout på halvannen time. Skjønner ingenting... Er forøvrig midt i en PTSD 0 Siter
Gjest forvirra_nn Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Det er fullt mulig. men hva er det jeg beskriver under, er det psykose? i så fall, hvordan unngå at det skjer igjen? Trenger å forstå, litt for lenge til jeg får snakke med behandler 0 Siter
Gjest forvirra_nn Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Hva sa tanken/stemmen, da? Kan det ha vært dissosiasjon? Forekommer ved PTSD... http://en.wikipedia.org/wiki/Dissociation Var ingen artikkel på norsk... blir for komplisert å gå inn på det. Noe av det var nok et minne fra virkeligheten, resten ikke. To korte setninger, gjentatt om og om igjen, som en loop. 0 Siter
Gjest forvirra_nn Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Som et ekko? Nei, ikke ekko. Langt mer påtrengende. En essens fra den traumatiserende situasjonen pluss noe helt nytt, sagt med samme stemme. Vet at jeg dissosierer i mange situasjoner, men akkurat dette var altså nytt, og skremmende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.