Gå til innhold

Om graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest Khasia
Skrevet

Hei ! jeg er ei jente på 20 år, og det jeg lurer på er om at man kan bli gravid etter mensen? Jeg har hatt sex 2 dager etter mensen og en uke seinere er jeg kvalm og har litt vondt i magen.. må ofte på do og sånt, er jeg Gravid man tro eller? jeg føler at brystene mine har blitt større, og mykere, men ellrs ser jeg ikke noen andre forandringer.. det er bare en uke siden mensen tok slutt.. er jeg gravid? takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjansene er ikke store for at du er gravid, men eggløsningen kan i teorien komme tidlig. Du kan ta en test 14 dager etter samleiet.

Skrevet

En sjelden gang kan selve samleiet utløse en "ikke planlagt" eggløsning, altså en eggløsning utenom den faste perioden. Dermed kan man i teorien bli gravid når som helst. Det er derfor det ikke lenger er noe som heter "den sikre perioden".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...