Gjest Khasia Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 Hei ! jeg er ei jente på 20 år, og det jeg lurer på er om at man kan bli gravid etter mensen? Jeg har hatt sex 2 dager etter mensen og en uke seinere er jeg kvalm og har litt vondt i magen.. må ofte på do og sånt, er jeg Gravid man tro eller? jeg føler at brystene mine har blitt større, og mykere, men ellrs ser jeg ikke noen andre forandringer.. det er bare en uke siden mensen tok slutt.. er jeg gravid? takk på forhånd! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 Sjansene er ikke store for at du er gravid, men eggløsningen kan i teorien komme tidlig. Du kan ta en test 14 dager etter samleiet. 0 Siter
RedakTom Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 En sjelden gang kan selve samleiet utløse en "ikke planlagt" eggløsning, altså en eggløsning utenom den faste perioden. Dermed kan man i teorien bli gravid når som helst. Det er derfor det ikke lenger er noe som heter "den sikre perioden". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.