Gå til innhold

Om DOL-ere møtes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere her på DOL faktisk truffet en annen DOL-er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har truffet mange, ved flere anledninger.

Bortsett fra én gang har det gått veldig fint, og vært meget hyggelig.

Med vennlig hilsen

Gjest prust
Skrevet

Jeg har møtt én 3-4 ganger, én 1 gang. To andre har jeg mailet med.

Skrevet

Ja, begynte å maile med en familie for omtrent 10 år siden som vi traff flere ganger, før vi flyttet og mistet kontakten.

Var også med på et treff i Oslo for 9 år siden da jeg var gravid med mellomste.

Har også mailet med flere :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, jeg bare mailer av og til med noen faa kjente nick som jeg foeler meg 100% trygge paa.

Gjest ja det kan du si
Skrevet

jeg har ikke møtt noen men mailet med ei middelaldrene dame i en tid. Tydelig at hun hadde store psykiske problemer og ikke var noe snill, det ble slutt på kontakten.

Vil ikke anbefale noen å innvolvere seg privat på et anonymt nettsted.

Gjest Ingen nick denne gangen :)
Skrevet

Jeg har truffet en av mine beste venner her, på forum "Et barn for lite". Den gang (9 år siden?) var det chat her. Vi ble kjent der, begynte å maile og har nå tett og god kontakt :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lever ennå til tross for at jeg har møtt i overkant av 50 dolere.

Skrevet

Oi...! Det var egentlig veldig mange som har truffet andre DOL-ere. (Med noe variert resultat, men mest positivt skjønner jeg...)

Jeg kunne faktisk virkelig ønsket å ha møtt opptil flere av dere. For tiden er dere de eneste "vennene" jeg har. (Og tusen takk for det...) Men, det tviler jeg på at jeg noen gang tør... Hadde jeg bare "vært normal"...

Lurer på om jeg hadde kjent igjen en annen DOL-er hadde jeg sett en...?! Står vel ikke akkurat i panna på noen det ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg har møtt en del dolere. Flertallet av dem er ikke på dol lenger. Jeg kan ramse opp noen: Annegunn, Dorthe (sammen med 3 til, husker ikke i farten hva de het), Amber Sun, Peach, Sør, Mrxx, McLoud, MsSophie, Goliat.

Gjest Ble bare nysgjerrig
Skrevet

Ja, jeg har møtt en del dolere. Flertallet av dem er ikke på dol lenger. Jeg kan ramse opp noen: Annegunn, Dorthe (sammen med 3 til, husker ikke i farten hva de het), Amber Sun, Peach, Sør, Mrxx, McLoud, MsSophie, Goliat.

Hvor lenge har du vært på DOL Ulvinnen?

Skrevet

Jeg har møtt Dorthe og Ulv i Faareklær, eller hva han kalte seg..

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tja, si det. Alt for lenge ;-) Jeg husker ikke når jeg begynte, men det må da være minst 7 år? Det har variert veldig hvor aktiv jeg har vært, da.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Et søk gav meg egne innlegg tilbake til 2002. Men godt mulig at jeg kom før det også, tror ikke dol har hele databasen inntakt fra starten av.

Skrevet

Jepp, jeg har møtt mange DOLere. Det pleide å være treff i Stavanger, for DOLere i adopsjonsprosessen. Jeg har et par-tre gode venner fra den tiden. :o))

I tillegg hadde jeg mailkontakt med endel DOLere. Nå er vi facebookvenner. :o)

Gjest solfryd
Skrevet

Ja, jeg har truffet èn i virkeligheten. Vi begynte å maile og så ble vi enige om å treffes. Men så ble jeg gravid og flyttet, og hun andre gjennomgikk også store omveltninger i livet. Så ble kontakten brutt.

Jeg ar aldri vært på disse DOL-treffene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...