Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Gjest waver
Skrevet

Når det skjer noe med ungene mine, eller nære familiemedlemmer tror jeg at det er min feil. Jeg har ikke tellt nok, det er noe jeg har glemt, det er noe jeg har gjort som har ført til dette. Det er noe som står over meg og "styrer" dette.

Nå er jeg ganske presset og merker at symptomene kommer på rekke og rad. Må si ting, alt må gå opp i 3, husker ting jeg har gjort og tror dette må være en straff fordi jeg har gjort noe galt.

Bruker så mye medisiner fra før at jeg sover veldig mye. Er det skadelig å ha det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest rett dosering
Skrevet

Selv om det er mange medisiner du bruker, er det viktig at du er oppe i høy nok dose på den medisinen som virker mot ocd, tvang. Hva er dosen din på SSRIet du bruker? En må ofte doble og triple de dosene en vanligvis bruker på depresjon.

Gjest waver
Skrevet

Selv om det er mange medisiner du bruker, er det viktig at du er oppe i høy nok dose på den medisinen som virker mot ocd, tvang. Hva er dosen din på SSRIet du bruker? En må ofte doble og triple de dosene en vanligvis bruker på depresjon.

Fordi jeg har en bipolar lidelse og blir sånn blandet og i en rar tilstand.... når jeg bruker SSRI bruker jeg istedet AP. Øker jeg denne kommer jeg nok til å sove året ut. Liker ikke denne utviklingen da, håper bare jeg ikke blir verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...