Gjest waver Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Når det skjer noe med ungene mine, eller nære familiemedlemmer tror jeg at det er min feil. Jeg har ikke tellt nok, det er noe jeg har glemt, det er noe jeg har gjort som har ført til dette. Det er noe som står over meg og "styrer" dette. Nå er jeg ganske presset og merker at symptomene kommer på rekke og rad. Må si ting, alt må gå opp i 3, husker ting jeg har gjort og tror dette må være en straff fordi jeg har gjort noe galt. Bruker så mye medisiner fra før at jeg sover veldig mye. Er det skadelig å ha det sånn? 0 Siter
Gjest rett dosering Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Selv om det er mange medisiner du bruker, er det viktig at du er oppe i høy nok dose på den medisinen som virker mot ocd, tvang. Hva er dosen din på SSRIet du bruker? En må ofte doble og triple de dosene en vanligvis bruker på depresjon. 0 Siter
Gjest waver Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Selv om det er mange medisiner du bruker, er det viktig at du er oppe i høy nok dose på den medisinen som virker mot ocd, tvang. Hva er dosen din på SSRIet du bruker? En må ofte doble og triple de dosene en vanligvis bruker på depresjon. Fordi jeg har en bipolar lidelse og blir sånn blandet og i en rar tilstand.... når jeg bruker SSRI bruker jeg istedet AP. Øker jeg denne kommer jeg nok til å sove året ut. Liker ikke denne utviklingen da, håper bare jeg ikke blir verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.