Gå til innhold

NHD angst eller lavt stoffskifte?

Anbefalte innlegg

serenity777
Skrevet

De to siste dagene har jeg følt meg som drit. Jeg våknet i natt og gikk for å late vannet. Det var som om jeg ikke hadde energi i det hele tatt og jeg følte meg svært slapp. Jeg sov urolig og våknet tidlig. Og har følt meg krefteløs i hele dag, dette blir værre å værre. Kan det være jeg simulerer? Ubevist att kroppen leter etter symptomer. Jeg går på 100mikrogram Levaxin, og har gjort det i måneder.

Takk for evnt svar.

Gjest groggys
Skrevet

Jeg ville tatt blodprøver for å sjekke hvordan det står til med verdier med tanke på stoffskiftetog sammenlignet de med når du har hatt det fint. Har verdiene gått ned kan det tyde på at kroppen trenger en høyere dose Levaxin.

serenity777
Skrevet

Jeg ville tatt blodprøver for å sjekke hvordan det står til med verdier med tanke på stoffskiftetog sammenlignet de med når du har hatt det fint. Har verdiene gått ned kan det tyde på at kroppen trenger en høyere dose Levaxin.

takk groggis. De to siste dagene har jeg vært nærvøs, svært trett og uopplagt. Men jeg har nylig gått opp fra 75 milligram til 100 milligram levaxin, og skal ta nye blodprøver om halvannen måned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...