serenity777 Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 De to siste dagene har jeg følt meg som drit. Jeg våknet i natt og gikk for å late vannet. Det var som om jeg ikke hadde energi i det hele tatt og jeg følte meg svært slapp. Jeg sov urolig og våknet tidlig. Og har følt meg krefteløs i hele dag, dette blir værre å værre. Kan det være jeg simulerer? Ubevist att kroppen leter etter symptomer. Jeg går på 100mikrogram Levaxin, og har gjort det i måneder. Takk for evnt svar. 0 Siter
Gjest groggys Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Jeg ville tatt blodprøver for å sjekke hvordan det står til med verdier med tanke på stoffskiftetog sammenlignet de med når du har hatt det fint. Har verdiene gått ned kan det tyde på at kroppen trenger en høyere dose Levaxin. 0 Siter
serenity777 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Skrevet 28. juli 2010 Jeg ville tatt blodprøver for å sjekke hvordan det står til med verdier med tanke på stoffskiftetog sammenlignet de med når du har hatt det fint. Har verdiene gått ned kan det tyde på at kroppen trenger en høyere dose Levaxin. takk groggis. De to siste dagene har jeg vært nærvøs, svært trett og uopplagt. Men jeg har nylig gått opp fra 75 milligram til 100 milligram levaxin, og skal ta nye blodprøver om halvannen måned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.