tjohei Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Føler at jeg trenger å peppe opp hodet. Er lei av hverdagslivet som er uten mening siden jeg ikke jobber. Det blir mye alenetid og tid til tenkning og lite avledning. Prøver å aktivsere meg så godt jeg kan, men det føles tungt å gjøre alt alene. Vurderer om jeg bør prøve antidepressiva. Jeg har tidligere prøvd Cipralex, men følte bare virkning i starten. La også mye på meg. Jeg burde kanskje prøve noen andre som ikke gir vektøkning. Hva med cipramil eller et annet AD som ikke gir vektøkning? 0 Siter
Gjest Skogsvandrer. Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Du kan jo høre med legen din om medisin men det beste du kan gjøre er jo å fylle dagene dine med aktiviteter. Gå lange turer, ta med mat og termos. Gå å bad hvis det finnes muligheter for det. Ta med deg litt lesestoff og kos deg ute noen timer. Svømmebassengene er jo gjerne stengt i utebadesesongen, men sjøen eller ferskvann er jo supert å bade i. Skogen kan brukes hele året. Du kan gå, sykle eller gå på ski. Masse muliheter!! Eller ta deg en ferietur. Hva med å gå i fjellet fra hytte til hytte. Mulighetene er endelse. Det er bare å bruke dem. 0 Siter
tjohei Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Skrevet 29. juli 2010 Du kan jo høre med legen din om medisin men det beste du kan gjøre er jo å fylle dagene dine med aktiviteter. Gå lange turer, ta med mat og termos. Gå å bad hvis det finnes muligheter for det. Ta med deg litt lesestoff og kos deg ute noen timer. Svømmebassengene er jo gjerne stengt i utebadesesongen, men sjøen eller ferskvann er jo supert å bade i. Skogen kan brukes hele året. Du kan gå, sykle eller gå på ski. Masse muliheter!! Eller ta deg en ferietur. Hva med å gå i fjellet fra hytte til hytte. Mulighetene er endelse. Det er bare å bruke dem. Jo, men det er tungt å tusle alene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.