Gå til innhold

Orker ikke tungsinnet mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg trenger å peppe opp hodet. Er lei av hverdagslivet som er uten mening siden jeg ikke jobber. Det blir mye alenetid og tid til tenkning og lite avledning. Prøver å aktivsere meg så godt jeg kan, men det føles tungt å gjøre alt alene. Vurderer om jeg bør prøve antidepressiva. Jeg har tidligere prøvd Cipralex, men følte bare virkning i starten. La også mye på meg. Jeg burde kanskje prøve noen andre som ikke gir vektøkning. Hva med cipramil eller et annet AD som ikke gir vektøkning?

Gjest Skogsvandrer.
Skrevet

Du kan jo høre med legen din om medisin men det beste du kan gjøre er jo å fylle dagene dine med aktiviteter. Gå lange turer, ta med mat og termos. Gå å bad hvis det finnes muligheter for det. Ta med deg litt lesestoff og kos deg ute noen timer. Svømmebassengene er jo gjerne stengt i utebadesesongen, men sjøen eller ferskvann er jo supert å bade i. Skogen kan brukes hele året. Du kan gå, sykle eller gå på ski. Masse muliheter!!

Eller ta deg en ferietur. Hva med å gå i fjellet fra hytte til hytte. Mulighetene er endelse. Det er bare å bruke dem.

Skrevet

Du kan jo høre med legen din om medisin men det beste du kan gjøre er jo å fylle dagene dine med aktiviteter. Gå lange turer, ta med mat og termos. Gå å bad hvis det finnes muligheter for det. Ta med deg litt lesestoff og kos deg ute noen timer. Svømmebassengene er jo gjerne stengt i utebadesesongen, men sjøen eller ferskvann er jo supert å bade i. Skogen kan brukes hele året. Du kan gå, sykle eller gå på ski. Masse muliheter!!

Eller ta deg en ferietur. Hva med å gå i fjellet fra hytte til hytte. Mulighetene er endelse. Det er bare å bruke dem.

Jo, men det er tungt å tusle alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...