Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ink1365380698
Skrevet

Må muligens ta en operasjon i kneet... kikkhull håper jeg. Bruker 600 mg aurorix--- går det greit i forhold til interaksjoner??? Vet du om en slik operasjon kan gjøres via lokalbedøvelse? Har blitt veldig dårlig av narkose begge gangene jeg har prøvd... og ja -- sterk angst for det...

ink1365380698
Skrevet

det går med lokalbedøvelse

Har noen her gjort det med lokalbedøvelse?

ink1365380698
Skrevet

Har mulignes spurt før NHD, men husker ikke hva du svarte. Ville vært veldig takknemlig for svar, da det er veldig aktuelt. Er tilbøyelig til å gå med krykke resten av livet fordi jeg er redd.

Gjest forslag her
Skrevet

Har mulignes spurt før NHD, men husker ikke hva du svarte. Ville vært veldig takknemlig for svar, da det er veldig aktuelt. Er tilbøyelig til å gå med krykke resten av livet fordi jeg er redd.

Jeg tror også du har spurt om det før, så hvorfor ikke ta et lite søk?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du har spurt minst to ganger før. Svaret er som tidligere: Det går helt bra både med narkose og lokalbedøvelse.

Hvilken type bedøvelse du trenger for dette inngrepet, kan ikke jeg svare på. Det må kirurgen eller anestesilegen avgjøre.

Gjest gjør det
Skrevet

Du har spurt minst to ganger før. Svaret er som tidligere: Det går helt bra både med narkose og lokalbedøvelse.

Hvilken type bedøvelse du trenger for dette inngrepet, kan ikke jeg svare på. Det må kirurgen eller anestesilegen avgjøre.

du svarer igjen å igjen da spør hun bare igjen å igjen

ink1365380698
Skrevet

hva galt har jeg gjort deg. ???

ink1365380698
Skrevet

er jeg uansket her på forumet siden jeg stadig får negative kommentarer når jeg lurer på noe???. Jeg innrømmer jeg trenger forsikringer (en ev mine svakheter) av NHD som jeg stoler på angående dette med medisiner. Spesielt Aurorix som de fleste leger ikke kjenner til.

Jeg bruker ikke forumet mye lenger. Spør når det er noe jeg lurer på. Har vært her siden 2004 så jeg regner med at NHD kjenner meg og mine svakheter og har litt empati med dem.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

er jeg uansket her på forumet siden jeg stadig får negative kommentarer når jeg lurer på noe???. Jeg innrømmer jeg trenger forsikringer (en ev mine svakheter) av NHD som jeg stoler på angående dette med medisiner. Spesielt Aurorix som de fleste leger ikke kjenner til.

Jeg bruker ikke forumet mye lenger. Spør når det er noe jeg lurer på. Har vært her siden 2004 så jeg regner med at NHD kjenner meg og mine svakheter og har litt empati med dem.

Hvis leger skulle avstå fra å hjelpe alle dem som har noen svakheter, ville det bli lite å gjøre :-)

Skrevet

Jeg synes du skal ignorere enkelte av kommentarene i denne tråden.

Da jeg leste innlegget ditt, så tenkte jeg først at dette har du jo fått svar på før. Men så reflekterte jeg over at det nå virker som om du muligens blir nødt til å gjennomgå en artroskopi, og at du derfor ønsket en ekstra bekreftelse på at det ikke er noen problemer med aurorix fordi du nå er ekstra engstlig.

Det har vært perioder hvor du har spurt om de samme tingene litt vel ofte, men det er lenge siden nå :-)

Lykke til med behandlingen av kneet ditt!

Skrevet

På hvilken måte er det plagsomt for deg?

Ink sliter med at hun av og til kan trenge flere bekreftelser på at noe ikke er farlig. Du trenger kanskje å få jobbet med en sjalusiproblematikk?

Jeg synes det skal vesentlig mer til for å berettige negative kommentarer av denne typen enn ink sin atferd her på forumet.

ink1365380698
Skrevet

Jeg synes du skal ignorere enkelte av kommentarene i denne tråden.

Da jeg leste innlegget ditt, så tenkte jeg først at dette har du jo fått svar på før. Men så reflekterte jeg over at det nå virker som om du muligens blir nødt til å gjennomgå en artroskopi, og at du derfor ønsket en ekstra bekreftelse på at det ikke er noen problemer med aurorix fordi du nå er ekstra engstlig.

Det har vært perioder hvor du har spurt om de samme tingene litt vel ofte, men det er lenge siden nå :-)

Lykke til med behandlingen av kneet ditt!

Takk for støtten frosken. Blir faktisk litt såret --- synes ikke jeg har gjort så mye galt her på forumet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...