Gå til innhold

kan du kaste han ut fra huset

Anbefalte innlegg

Gjest klarer du det????
Skrevet

en psyk voksensønn som kan bo alene. men er ensom uten foreldrene

Skrevet

Med mindre dere har tenkt å leve evig, så er det bedre at han flytter mens dere ev. kan gjøre noe hvis det går galt.

Det bør skje for hans eget beste, og for deres.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvis jeg visste at han ville få hjelp, så ja!

Skrevet

Nei, jeg klarer ikke å kaste han ut fra huset, men kan det gjøres noe med hans ensomhet uten at han nødvendigvis må bo fast sammen med foreldrene?

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Vel for foreldrenes beste kanskje. Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 20, gikk på attføring og på vei inn i en psykose/eneboertilstand som varte ett par år. Ble totalt isolert og antageligvis hadde jeg hatt det bedre hjemme hos far. Men jeg flyttet av egen fri vilje, mitt eget forslag.

Jeg ville sett ann alt, ettersom hva som feilte personen. Har personen en schizolidelse eller dyp depresjon iblandet sosial angst, hadde jeg ikke kastet en sønn ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...