Gjest klarer du det???? Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 en psyk voksensønn som kan bo alene. men er ensom uten foreldrene 0 Siter
Sør Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Med mindre dere har tenkt å leve evig, så er det bedre at han flytter mens dere ev. kan gjøre noe hvis det går galt. Det bør skje for hans eget beste, og for deres. Med vennlig hilsen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Hvis jeg visste at han ville få hjelp, så ja! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Nei, jeg klarer ikke å kaste han ut fra huset, men kan det gjøres noe med hans ensomhet uten at han nødvendigvis må bo fast sammen med foreldrene? 0 Siter
Gjest nemlig hemlig Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Vel for foreldrenes beste kanskje. Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 20, gikk på attføring og på vei inn i en psykose/eneboertilstand som varte ett par år. Ble totalt isolert og antageligvis hadde jeg hatt det bedre hjemme hos far. Men jeg flyttet av egen fri vilje, mitt eget forslag. Jeg ville sett ann alt, ettersom hva som feilte personen. Har personen en schizolidelse eller dyp depresjon iblandet sosial angst, hadde jeg ikke kastet en sønn ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.