Gå til innhold

Nedtrappingen denne sommeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fulgte planen din(nhd) for å trappe ned langsomt fra 2 mg rivotril og 1 mg flunipam. Dette gikk veldig fint, men har nå panikkangstanfall som gjør sommerjobben min svært vannskelig. Jobber i helsesektoren og arbeider med pasient som trenger at jeg er 100% tilstede.

Angsten setter meg helt ut av spill og har nå tatt rivotril 2 mg igjen. Det virker som Rivotrilen er veldig profylaktisk, merker ingen effekt på kroppen, men anfallene oppstår ikke.

Har vival liggende som jeg brukte før Rivotril, kanskje jeg heller skal bruke Vival når anfallene kommer framfor å starte dagen med 2 mg rivotril hver dag. Vival er vel mye mindre potent og fungerer nesten med engang,

Kanskje jeg må kaste inn skjorta, jeg må jo ta ssri og blodtrykksmedisiner resten av livet så er det noe verre å ta disse medisinene? Jeg er bare demotivert og tenker høyt.

ink1365380698
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle du ikke ta rivotril når de hjelper deg til å fungere. De kan brukes resten av livet som de andre du tar.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er mulig det gik for raskt. Om du gåt tilbake til Rivotril 2 mg, er du i det minste kvitt flunipam.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...