Gå til innhold

Å glemme å ta efexor

Anbefalte innlegg

Gjest depressio mentis
Skrevet

I går da jeg våknet var jeg svimmel og ør, når jeg rørte på hodet fikk jeg en ekkel lyd, følte meg kvalm og i veldig dårlig form. Plutselig kom jeg på at jeg hadde glemt å ta efexor de siste to dagene. Tror ikke jeg kommer til å glemme det med det første igjen, dagen i går var ikke god.

Skrevet

Kjenner til den. Opplevde noe lignende selv da jeg var på reise, og uforutsett måtte bli noe lengre enn antatt. "Lure" meg hadde ikke tatt med meg ekstra medisin så jeg hadde å gå på om det skulle komme et behov. Fikk skjelvinger, angst og støt i hodet. Så den feilen har jeg lært av.

De sier jo at Efexor er en av verstingene når det gjelder seponeringssymptomer. Dermed er det nok ikke så mange glemte doser som skal til før man får en form for abstinens.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...