Gjest skeptiskredd Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Heysann. Etter helga med dama har jeg plutselig kjent en stikkende, irriterende følelse i penis. det kommer noe blod etter urinering og jeg må ofte på do. Jeg leste at det hjalp å drikke mye vann så det har jeg gjort, og det har ikke kommet noe blod på ca 1 dag. Nå kjenner jeg en dunkene pressende følelse på venstre side ved bekkenbene. (blæra). Men det svir ikke når jeg tisser som før. Skjønner ikke helt hva som skjer. kan du prøve å gjøre meg litt klokere? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Dette sitter nok litt lengre "ned" enn psykiaterens felt . Men dette kan være flere ting. Ta med deg en urinprøve til fastlegen i morgen. Ellers kan det hjelpe å drikke ting med mye syre, fordi bakterier ikke liker surt miljø. Juice f.eks. Men uansett å drikke mye er lurt, som du jo erfarer. Hvis du får vondt oppover ved nyrene må du kontakte lege; det kan da ha oppstått nyrebekkenbetennelse. Jeg kan jo selvsagt ikke si at dette sikkert er en urinveisinfeksjon, så det beste er nok å få det sjekka. Det spiller jo en rolle om en av dere eller begge har flere partnere, kondombruk blabla (det har du sikkert hørt før...). 0 Siter
Gjest gå til legen du Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Det kan være nyrestein, urinveisinfeksjon osv... uansett, menn som blør når de tisser bør oppsøke lege! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.