Gå til innhold

Trolig urinveisinfeksjon.

Anbefalte innlegg

Gjest skeptiskredd
Skrevet

Heysann. Etter helga med dama har jeg plutselig kjent en stikkende, irriterende følelse i penis. det kommer noe blod etter urinering og jeg må ofte på do. Jeg leste at det hjalp å drikke mye vann så det har jeg gjort, og det har ikke kommet noe blod på ca 1 dag. Nå kjenner jeg en dunkene pressende følelse på venstre side ved bekkenbene. (blæra). Men det svir ikke når jeg tisser som før. Skjønner ikke helt hva som skjer. kan du prøve å gjøre meg litt klokere?

Skrevet

Dette sitter nok litt lengre "ned" enn psykiaterens felt ;).

Men dette kan være flere ting. Ta med deg en urinprøve til fastlegen i morgen. Ellers kan det hjelpe å drikke ting med mye syre, fordi bakterier ikke liker surt miljø. Juice f.eks. Men uansett å drikke mye er lurt, som du jo erfarer. Hvis du får vondt oppover ved nyrene må du kontakte lege; det kan da ha oppstått nyrebekkenbetennelse.

Jeg kan jo selvsagt ikke si at dette sikkert er en urinveisinfeksjon, så det beste er nok å få det sjekka. Det spiller jo en rolle om en av dere eller begge har flere partnere, kondombruk blabla (det har du sikkert hørt før...).

Gjest gå til legen du
Skrevet

Det kan være nyrestein, urinveisinfeksjon osv...

uansett, menn som blør når de tisser bør oppsøke lege!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...