Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg tar 10 mg sobril nå, kan jeg da kjøre bil klokka 9 i morgen tidlig?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det kan du, forutsatt at du føler deg helt ok slik en alltid skal ta en "egensjekk" før en setter seg bak rattet.

Skrevet

Det kan du, forutsatt at du føler deg helt ok slik en alltid skal ta en "egensjekk" før en setter seg bak rattet.

Takk, vet jo veldig lite om hvordan jeg vil føle meg i morgen tidlig da. Lenge siden sist jeg måtte ta en sånn en. Jeg MÅ kjøre i morgen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk, vet jo veldig lite om hvordan jeg vil føle meg i morgen tidlig da. Lenge siden sist jeg måtte ta en sånn en. Jeg MÅ kjøre i morgen.

Sannsynligvis går det helt bra, men jeg kan ikke la være å henge på en slik "forbeholdssetning".

Skrevet

Sannsynligvis går det helt bra, men jeg kan ikke la være å henge på en slik "forbeholdssetning".

Okey, svelger en jeg og tar sjansen på at dette går bra. Tusen takk !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...