Gjest winda Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Hvis jeg tar 10 mg sobril nå, kan jeg da kjøre bil klokka 9 i morgen tidlig? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Det kan du, forutsatt at du føler deg helt ok slik en alltid skal ta en "egensjekk" før en setter seg bak rattet. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Det kan du, forutsatt at du føler deg helt ok slik en alltid skal ta en "egensjekk" før en setter seg bak rattet. Takk, vet jo veldig lite om hvordan jeg vil føle meg i morgen tidlig da. Lenge siden sist jeg måtte ta en sånn en. Jeg MÅ kjøre i morgen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Takk, vet jo veldig lite om hvordan jeg vil føle meg i morgen tidlig da. Lenge siden sist jeg måtte ta en sånn en. Jeg MÅ kjøre i morgen. Sannsynligvis går det helt bra, men jeg kan ikke la være å henge på en slik "forbeholdssetning". 0 Siter
Gjest winda Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Sannsynligvis går det helt bra, men jeg kan ikke la være å henge på en slik "forbeholdssetning". Okey, svelger en jeg og tar sjansen på at dette går bra. Tusen takk ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.