Gå til innhold

Sårbar

Gjest Ikke-kom-for-nære-meg

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke-kom-for-nære-meg
Skrevet

Jeg har en sårbarhet som er veldig vond...

Når jeg var lita...ca. 5-6år , så var det en gutt i 17-årsalderen som prøvde å beføle meg...

Jeg ble selvfølgelig livredd...men klarte heldigvis å flykte...

Etter denne episoden har jeg vært redd når enkelte mannfolk kommer for nære meg...jeg får en stor angst...det er så ille at jeg får lyst til å slå etter de som kommer for nære...

Jeg er gift og har to barn...så jeg har ikke problemer med denne settingen...

Det er når noen kommer innpå meg brått...og som bare vil gi meg en vennskapelig klem...eller bare snakke med meg...o.l.

Det blir som jeg blir temmelig agressiv mot enkelte og stenger dem totalt ute...

"Ikke-kom-for-nære-meg"-stempelet står skrevet hardt på muren jeg har dannet meg...

Det oppstår selvfølgelig mange kjedelige situasjoner pga dette...både for meg og de som kommer i fredelig hensikter...

Hvordan takler jeg dette bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...