Gjest Ikke-kom-for-nære-meg Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Jeg har en sårbarhet som er veldig vond... Når jeg var lita...ca. 5-6år , så var det en gutt i 17-årsalderen som prøvde å beføle meg... Jeg ble selvfølgelig livredd...men klarte heldigvis å flykte... Etter denne episoden har jeg vært redd når enkelte mannfolk kommer for nære meg...jeg får en stor angst...det er så ille at jeg får lyst til å slå etter de som kommer for nære... Jeg er gift og har to barn...så jeg har ikke problemer med denne settingen... Det er når noen kommer innpå meg brått...og som bare vil gi meg en vennskapelig klem...eller bare snakke med meg...o.l. Det blir som jeg blir temmelig agressiv mot enkelte og stenger dem totalt ute... "Ikke-kom-for-nære-meg"-stempelet står skrevet hardt på muren jeg har dannet meg... Det oppstår selvfølgelig mange kjedelige situasjoner pga dette...både for meg og de som kommer i fredelig hensikter... Hvordan takler jeg dette bedre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.