Gjest hyper crystal Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Følger det alltid med et forskrudd kroppsbilde ved anoreksi eller trenger ikke det å være tilstede? Med andre ord, kan en anorektiker sulte seg tynn og og se seg selv som andre ser det? Hvor vanlig er så denne varianten? 0 Siter
Gjest tjaiia Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 En blir virkelig skrudd i hodet. Jeg synes jeg ser skrekkelig tynn ut på bilder, men diger i speil.... 0 Siter
Gjest Fioletta Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 En blir virkelig skrudd i hodet. Jeg synes jeg ser skrekkelig tynn ut på bilder, men diger i speil.... Det var ikke dette svare trådstarter var ute etter. Hun lurte på om man kan ha anorexi hvis hun selv ser at hun er mager. 0 Siter
Gjest tjalia Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Det var ikke dette svare trådstarter var ute etter. Hun lurte på om man kan ha anorexi hvis hun selv ser at hun er mager. Ja... Jeg ser jeg er mager på bilder... 0 Siter
Gjest Nøt sulten, ikke maten. Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Ja. Jeg likte synet av min radmagre kropp. Syntes jeg så flott ut. Og higet stadig etter litt mer vekttap. Det gav meg et kick...enn så lenge.. 0 Siter
Gjest Fioletta Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Ja... Jeg ser jeg er mager på bilder... Ah, fikk bare med meg det siste du skrev jeg, Beklager det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.