Gå til innhold

Colette: Linkene til deg


Sør

Anbefalte innlegg

Colette:

Jeg fant noen eksempler til deg. Sett deg ned og lytt forsiktig - den første begynner *veldig* stille, og bygger seg veldig gradvis oppover.

Dette er én sang (den er delt i tre pga lengden), og den handler om et tidligere medlem som flippet ut (for å si det pent) pga. dop.

Og så kan du lytte til denne, som ligner den du fant:

Har du sett filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg faktisk en eks samboer som har flippet ut pga av dop, så jeg trenger vel ikke akkurat Pink Floyd for og oppleve det. Det er ikke mer enn noen mnd. siden han ville hogge seg gjennom døra mi med et balltre midt på natten. Jeg har prøvd og hjelpe han også, jeg, men jeg kan forsikre deg om at det er mye mer givende og takknemlig og hjelpe dyr:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk en eks samboer som har flippet ut pga av dop, så jeg trenger vel ikke akkurat Pink Floyd for og oppleve det. Det er ikke mer enn noen mnd. siden han ville hogge seg gjennom døra mi med et balltre midt på natten. Jeg har prøvd og hjelpe han også, jeg, men jeg kan forsikre deg om at det er mye mer givende og takknemlig og hjelpe dyr:-)

Nåja, det var da ikke noe "for dop" der, men bare en forklaring på tittelen til sangen (Syd Barrett ble gal, og det er han som er "crazy diamond").

Albummet (et konseptalbum) handler heller ikke om dop, men om mange av problemene i det britiske samfunnet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, det var da ikke noe "for dop" der, men bare en forklaring på tittelen til sangen (Syd Barrett ble gal, og det er han som er "crazy diamond").

Albummet (et konseptalbum) handler heller ikke om dop, men om mange av problemene i det britiske samfunnet:

Hva er dette for slags forelesning da? Jeg kjenner da til Pink Floyd gjennom et langt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for slags forelesning da? Jeg kjenner da til Pink Floyd gjennom et langt liv.

Det var da bra! Jeg fikk bare inntrykk av at du synes det var følelsesløst, og kunne ikke få det til å stemme med noen som kjente musikken. Man kan selvsagt si mye om PF, men følelsesløs synes jeg passer dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym bruker

Hva er dette for slags forelesning da? Jeg kjenner da til Pink Floyd gjennom et langt liv.

Du har vel sett at du er kveldens prosjekt for Sør. Han skal prøve å redde deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har vel sett at du er kveldens prosjekt for Sør. Han skal prøve å redde deg.

Gapskratter:-) Jeg er ferdig reddet, så det er nok et håpløst prosjekt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da bra! Jeg fikk bare inntrykk av at du synes det var følelsesløst, og kunne ikke få det til å stemme med noen som kjente musikken. Man kan selvsagt si mye om PF, men følelsesløs synes jeg passer dårlig.

Jeg er ikke så begeistret for musikken, nei. Selv om jeg vet at det skyldes at jeg som er rar og annerledes, og at det er som og banne i kjerka og si det høyt. Men slik er det - smaken er forskjellig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så begeistret for musikken, nei. Selv om jeg vet at det skyldes at jeg som er rar og annerledes, og at det er som og banne i kjerka og si det høyt. Men slik er det - smaken er forskjellig:-)

Det er helt greit, selvsagt, om du ikke liker det. Det var bare din kommentar om "følelser" (eller mangelen på dem) jeg reagerte på, og tenkte at du kanskje hadde gått glipp av noe.

Ev. at kattene hadde smittet deg med et eller annet! *glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Det er helt greit, selvsagt, om du ikke liker det. Det var bare din kommentar om "følelser" (eller mangelen på dem) jeg reagerte på, og tenkte at du kanskje hadde gått glipp av noe.

Ev. at kattene hadde smittet deg med et eller annet! *glis*

Har du grublet paa dette helt siden fredagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit, selvsagt, om du ikke liker det. Det var bare din kommentar om "følelser" (eller mangelen på dem) jeg reagerte på, og tenkte at du kanskje hadde gått glipp av noe.

Ev. at kattene hadde smittet deg med et eller annet! *glis*

Ja, jeg skjønner. Du trenger ikke og bekymre deg om det. Det er mye annen musikk som appellerer til mine følelser:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du grublet paa dette helt siden fredagen?

Nei, jeg har selvsagt ikke grublet på det, men jeg planla en tråd den dagen (var det ikke lørdag?).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Nei, jeg har selvsagt ikke grublet på det, men jeg planla en tråd den dagen (var det ikke lørdag?).

Med vennlig hilsen

Joda, du har rett :o)) Klokka var nok tippet over 24.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...