Olav Femte Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Skal snart reise med min mor og far til syden (Kanariøyene). Har aldri vært i syden i en alder av 42 - dette har mye med min avmakt overfor fly m.a.o lider av flyskrekk...hvis jeg skal på lengere turer, tar jeg alltid tog. Der slapper jeg av. Vel, tilbake til det jeg egentlig skal spørre om : bruker fast Xanor depot 6mg daglig - hvordan stiller det seg å ha med B preprater til et annet land? Jeg vet ingenting om evn. fremgangsmåte ( utfylling av sjemaer osv. kanskje ) ? Håper noen vet noe om dette. På forhånd takk :-) 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Du får et brev fra apoteket som du skal ta med deg. Ta også gjerne med resepten fra legen. Pass på at medisinene er i originalforpakningen, med navnet ditt på. God tur! Med vennlig hilsen 0 Siter
Olav Femte Skrevet 3. august 2010 Forfatter Skrevet 3. august 2010 Du får et brev fra apoteket som du skal ta med deg. Ta også gjerne med resepten fra legen. Pass på at medisinene er i originalforpakningen, med navnet ditt på. God tur! Med vennlig hilsen Takk for svar "Sør" :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Du ber Apoteket om å skrive ut en Schengen attest på de preparatene, du bruker. http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____25478.aspx Oppbevar medisinene i originalemballasje. God tur! 0 Siter
Gjest smil til livet :o) Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Og ha dem i håndbagasjen. Kommer kofferten din på avveie har du medisinene. Kos deg, og nyt solen! God tur! Spent på å høre hvordan din første sydenferie blir! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.