Gjest satt Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Hei. Jeg glemte å ta seroquel og cipralex i går kveld. Seroquel kan jeg ikke ta nå for da blir jeg trøtt, men skal jeg ta cipralex? Takk. 0 Siter
Gjest om det Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Jeg vet ikke hvorfor du tar cipralex om kvelden. De anbefaler å ta den om morgenen, og de fleste gjør vel det. Men det kan selvsagt være individuelle forskjeller som gjør at noen foretrekker å ta den om morgenen. Ved uteblitt dose, anbefaler en å ta den neste som vanlig. Særlig med cipralex som ikke har så kort halveringstid, så går det fint å ta den neste dosen i kveld slik du bruker. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Jeg vet ikke hvorfor du tar cipralex om kvelden. De anbefaler å ta den om morgenen, og de fleste gjør vel det. Men det kan selvsagt være individuelle forskjeller som gjør at noen foretrekker å ta den om morgenen. Ved uteblitt dose, anbefaler en å ta den neste som vanlig. Særlig med cipralex som ikke har så kort halveringstid, så går det fint å ta den neste dosen i kveld slik du bruker. ''Jeg vet ikke hvorfor du tar cipralex om kvelden. De anbefaler å ta den om morgenen, og de fleste gjør vel det.'' Hvorfor det? 0 Siter
Gjest om det Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 ''Jeg vet ikke hvorfor du tar cipralex om kvelden. De anbefaler å ta den om morgenen, og de fleste gjør vel det.'' Hvorfor det? Det er vel fortrinnsvis for å unngå søvnforstyrrelser. Bedret søvn om en tar den morgenen kontra kveld. Men noen er skrudd sammen annerledes selvsagt. 0 Siter
Gjest satt Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Det er vel fortrinnsvis for å unngå søvnforstyrrelser. Bedret søvn om en tar den morgenen kontra kveld. Men noen er skrudd sammen annerledes selvsagt. Tar på kveldtid medisin samlet fordi gidder ikke å ta to ganger om dagen. Jeg liker ikke å begynne dagen med å tenke på piller hvis jeg kan unngå det. 0 Siter
Gjest om det Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Tar på kveldtid medisin samlet fordi gidder ikke å ta to ganger om dagen. Jeg liker ikke å begynne dagen med å tenke på piller hvis jeg kan unngå det. Det gjør du som passer deg best, men om du sliter med å sove om kvelden, er det best å ta cipralexen om morgenen. Men kanskje seroquelen gjør deg søvnig nok. 0 Siter
Gjest satt Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Det gjør du som passer deg best, men om du sliter med å sove om kvelden, er det best å ta cipralexen om morgenen. Men kanskje seroquelen gjør deg søvnig nok. Hvor har du det fra? 0 Siter
Gjest om det Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Hvor har du det fra? Diverse leger, flere psykiatere, og jeg lurer på om det står anbefalt i felleskatalogen også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.