eksvimle Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Har endelig "funnet" noen som faktisk forstår meg -og som jeg har tiltro til, men det er jo ikke en behandler.... Er det derfor jeg stoler på vedkommende, nettopp fordi det ikke er en behandler -men en som ser meg som et menneske, og ikke som en diagnose???? Uansett, så er det litt fint å vite at det ihvertfall er en person der ute, som forstår... 0 Siter
eksvimle Skrevet 11. august 2010 Forfatter Skrevet 11. august 2010 Gud den allmektige? Nei...!!! Han jeg har nok ikke hørt fra! 0 Siter
Angustia Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Så bra, eksvimle! Det trenger ikke være en behandler, det viktigste er at du er trygg på vedkommende - lykke til :-) 0 Siter
PieLill Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Så flott. ;-) Sannsynligvis har det mer med personlige egenskaper å kjemi og gjøre, enn behandler eller ikke. Mvh 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Gud den allmektige? Er ikke så dumt det...å prate med den allmektige ;-) 0 Siter
eksvimle Skrevet 12. august 2010 Forfatter Skrevet 12. august 2010 Er det en du direkte kontakt med ? På en måte! Han er min advokat... men jeg må si jeg har fått mye mer utbytte av samtalene med han -enn med noen andre. (Og jeg tør jo til og med å faktisk snakke med han!!!) Men ... så er det jo hans jobb å være på min side da...!!!! 0 Siter
frosken Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 På en måte! Han er min advokat... men jeg må si jeg har fått mye mer utbytte av samtalene med han -enn med noen andre. (Og jeg tør jo til og med å faktisk snakke med han!!!) Men ... så er det jo hans jobb å være på min side da...!!!! Betyr det at du også benytter anledningen til å anmelde faren din? 0 Siter
eksvimle Skrevet 12. august 2010 Forfatter Skrevet 12. august 2010 Betyr det at du også benytter anledningen til å anmelde faren din? Jeg har vært inne på det. Tanken slår meg jo med jevne mellomrom... Men har vel blitt enige om at det nok er altfor tidlig for meg å gå igang med den prossessen. Foreløpig. Veldig mye annet som må ordnes opp i i fht meg og min sønn først! 0 Siter
FGT Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 På en måte! Han er min advokat... men jeg må si jeg har fått mye mer utbytte av samtalene med han -enn med noen andre. (Og jeg tør jo til og med å faktisk snakke med han!!!) Men ... så er det jo hans jobb å være på min side da...!!!! Ja flott, og lykke til videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.