Gå til innhold

Atter på nett...


morsan

Anbefalte innlegg

De depressive tankene over at ferien snart er slutt kan muligens holdes noe i sjakk ved at jeg atter er på nett! :-)

Hallois, alle sammen - håper dere har hatt en fabelaktig sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallois, ja sommeren har vaert fin den:) Du har hatt en laaaang ferie i aar?

Ja, jeg synes ferien har vært fin :-) Har vært på hytta nå i drøyt 4 uker, og skal ha noen dager hjemme nå. Begynner å jobbe på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjennomført både lofts- og kjellerrydding i et eldgammelt hus. To containere er kjørt bort, samt at gjenvinningsstasjonen er besøkt mer enn 10 ganger (de har begynt å gi meg kvantumsrabatt når jeg kommer med restavfall...*s*). Nå er det bare maling av diverse vindussprosser og en fjelltur som gjenstår.

Godt fornøyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg her igjen! :)

Jeg har flytta i sommer og brukt mesteparten av ferien på å komme i orden. Det begynner endelig å komme seg. :)

Og så er jeg svært lite motivert for skolestart om ei uke. Min lille skolestarter gleder seg visst, heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å etterlyse deg.

Du beveger deg i grenseland over hvor lenge det er lov til å være borte fra dol uten å gi beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å se deg her igjen! :)

Jeg har flytta i sommer og brukt mesteparten av ferien på å komme i orden. Det begynner endelig å komme seg. :)

Og så er jeg svært lite motivert for skolestart om ei uke. Min lille skolestarter gleder seg visst, heldigvis. :)

Så seint dere begynner, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjennomført både lofts- og kjellerrydding i et eldgammelt hus. To containere er kjørt bort, samt at gjenvinningsstasjonen er besøkt mer enn 10 ganger (de har begynt å gi meg kvantumsrabatt når jeg kommer med restavfall...*s*). Nå er det bare maling av diverse vindussprosser og en fjelltur som gjenstår.

Godt fornøyd:-)

Og jeg som trodde det var mauren som var flittig! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg her igjen! :)

Jeg har flytta i sommer og brukt mesteparten av ferien på å komme i orden. Det begynner endelig å komme seg. :)

Og så er jeg svært lite motivert for skolestart om ei uke. Min lille skolestarter gleder seg visst, heldigvis. :)

Ja, er de unge nok, gleder de seg til at ferien slutter;-) Min tenåring gleder seg ikke over at ferien snart er slutt, selv om hann jo synes det er spennende med ungdomsskolestart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å etterlyse deg.

Du beveger deg i grenseland over hvor lenge det er lov til å være borte fra dol uten å gi beskjed.

He he... hadde jeg gitt beskjed, hadde jeg nok fått pepper for at jeg dermed varsler fra om at huset står tomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, velkommen tilbake! :-)

Alltid vemodig når ferien er slutt og høsten nærmer seg. En får forsøke å forsøke på alt det koselige som hører høsten til *kommer ikke helt på hva i farten*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, velkommen tilbake! :-)

Alltid vemodig når ferien er slutt og høsten nærmer seg. En får forsøke å forsøke på alt det koselige som hører høsten til *kommer ikke helt på hva i farten*.

''*kommer ikke helt på hva i farten*.''

Nei, det var det da! :-)

I morgen er det på'an igjen... *sukk* Heldigvis deilig å starte med kort arbeidsuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

''*kommer ikke helt på hva i farten*.''

Nei, det var det da! :-)

I morgen er det på'an igjen... *sukk* Heldigvis deilig å starte med kort arbeidsuke!

''Nei, det var det da! :-)

''

Jeg liker egentlig også høsten, men da helst når sommeren er ugjenkallelig forbi! Uti september kan man begynne å glede seg over vakre farger, frisk luft, diverse sosiale sammenkomster, rødvin og peisbål... *forsøker å overbevise meg selv, men er nok et uforbederlig sommermenneske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei, det var det da! :-)

''

Jeg liker egentlig også høsten, men da helst når sommeren er ugjenkallelig forbi! Uti september kan man begynne å glede seg over vakre farger, frisk luft, diverse sosiale sammenkomster, rødvin og peisbål... *forsøker å overbevise meg selv, men er nok et uforbederlig sommermenneske*

Ja, det er mye fint om høsten også, og når september er her, er jo sommeren definitivt forbi og man kan glede seg over hlsten. Det hjelper jo ikke å sutre over at sommeren er forbi...

Men jeg er også et uforbederlig sommermenneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...