Gå til innhold

Shira


EnolaGay

Anbefalte innlegg

SIden du var så hyggelig når jeg kaklet om de derre apostlene mine her ;0)

Jeg har fortsatt problemer og legen sier at det er en mulighet for reumatisme, prøvene er svakt positive på det og jeg skal teste en kort ukeskur kortison for å se om jeg responderer på det.

Vet ikke noe om type eller navn på bikkja... men det får være om jeg blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Hei!

Oj, hm, ikke det kjekkeste en får vite, men dersom det kan fikses til en grad, så er jo det bra.

Lykke til med kuren, håper den gjør jobben sin!

Vær obs på økt matlyst, men ved lav dose er ikke det alltid noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1282239508' post='4419765]

Hei!

Oj, hm, ikke det kjekkeste en får vite, men dersom det kan fikses til en grad, så er jo det bra.

Lykke til med kuren, håper den gjør jobben sin!

Vær obs på økt matlyst, men ved lav dose er ikke det alltid noe problem.

Økt matlyst... takk for advarselen! :0P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Økt matlyst... takk for advarselen! :0P

Da jeg gikk på kortison tok jeg ekstremt høye doser, så jeg fant det ut the hard way. ;-)

Ikke alle opplever det på mindre doser, men lurt at det ligger i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alle hater nicket mitt, så jeg signerer ikke

[quote name=Shira :o)' timestamp='1282244145' post='4419900]

Da jeg gikk på kortison tok jeg ekstremt høye doser, så jeg fant det ut the hard way. ;-)

Ikke alle opplever det på mindre doser, men lurt at det ligger i bakhodet.

''Da jeg gikk på kortison tok jeg ekstremt høye doser, så jeg fant det ut the hard way. ;-)''

Me too. Jeg har gått utrolig mye på kortison i mitt liv. Begynte i 18-års alderen pga en alvorlig tarmsykdom.

Siste kraftige kur før operasjonen gikk jeg opp 17 kilo på fire mnd... tro det eller ei! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

''Da jeg gikk på kortison tok jeg ekstremt høye doser, så jeg fant det ut the hard way. ;-)''

Me too. Jeg har gått utrolig mye på kortison i mitt liv. Begynte i 18-års alderen pga en alvorlig tarmsykdom.

Siste kraftige kur før operasjonen gikk jeg opp 17 kilo på fire mnd... tro det eller ei! :-(

Dessverre så tror jeg deg :-/ Jeg gikk opp 10 kg på 4-5 uker. Det er jo svært høye doser, men fy flate!

Jeg burde jo skjønt tegninga, men jeg taklet ikke sulten og koblet ikke helt med en gang.

Dette var før jul så alle serverte jo kaker og greier, og sambo tok meg med på spis hvor mye du vil på en mongolsk restaurant, jaudå, det gikk jo bra! *flirer* Fikk ikke igjen kåpa mi da vi skulle gå *rødme*

Du, jeg tror ikke alle hater nicket ditt, jeg hater ingen nick jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...