Gå til innhold

Ett siste ord før jeg drar for godt

Anbefalte innlegg

Gjest mista nicket

Dere gidder ikke å bry dere om henvendelser fra brukere som blant annet ønsker å få slettet brukerkontoen sin. Men etter tips og råd fra andre brukere, ordner jeg nå den biffen selv.

Thx for nothing! God jul og alt det der. Hils NHD og si at han er arrogant og egentlig ikke bryr seg om psyke folk. Han bare later som. Han får lett sine favoritter her inne, mens andre igjen kommer på "ikke svar" -lista hans.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352000-ett-siste-ord-f%C3%B8r-jeg-drar-for-godt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trodde vel ikke at NHD, webmasterne eller dolledelsen driver dette nettstedet fordi de bryr seg om brukerne? Det er ingen idealisme bak, det er kun snakk om å tjene penger.

Selv om jeg kan være uenig med både Webmaster og NHD om mye, så kan du nok være 100% sikker at det ikke er de enorme inntektene som holder dem her, og har holdt det gående i snart 15 år.

Med vennlig hilsen

Selv om jeg kan være uenig med både Webmaster og NHD om mye, så kan du nok være 100% sikker at det ikke er de enorme inntektene som holder dem her, og har holdt det gående i snart 15 år.

Med vennlig hilsen

Mange sure og bitre mennesker her inne, he, he :) Får dere ikke nok oppmerksomhet?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...