Gå til innhold

Noen som vet hva kontaktannonse er på engelsk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest snakk om å være kresen :D
Skrevet

Skal du finne deg en i utlandet?

Gjest Elextra
Skrevet

I dag skjer det vel mest på nettet, og tror det heter "online dating".

Skrevet

Skal du finne deg en i utlandet?

Ja kanskje jeg skal gjøre det ? Nei jeg skal forklare noe til utlendinger, og da hadde det være kjekt å kunne det rette ordet for kontakannonse.

Skrevet

I dag skjer det vel mest på nettet, og tror det heter "online dating".

Men de som setter in kontaktannonser i blader, vil du kalle det online dating det også?

Annonse

Skrevet

Personal ad.

ok thanks:) hva heter det i flertall?

Gjest Elextra
Skrevet

Men de som setter in kontaktannonser i blader, vil du kalle det online dating det også?

Nei, som sagt henviser online til nettet.

Ellers heter det vel "personal ad", tror jeg, men vet ikke om det omfatter flere typer personlige annonser.

Skrevet

Multiple personality ad. ;-)

Personal Ads.

Delen av avisen osv. hvor de står kalles gjerne "the personals".

Med vennlig hilsen

Skrevet

Personal ads.

Skrevet

Nei, som sagt henviser online til nettet.

Ellers heter det vel "personal ad", tror jeg, men vet ikke om det omfatter flere typer personlige annonser.

Det kan i teorien omfatte alle typer personlige annonser, men henviser nesten alltid til søken etter en partner.

Skrevet

Personal ads.

nå står jeg helt fast her. Hva heter nybegynner guide/kurs på engelsk?

Annonse

Skrevet

Ja kanskje jeg skal gjøre det ? Nei jeg skal forklare noe til utlendinger, og da hadde det være kjekt å kunne det rette ordet for kontakannonse.

Når jeg står fast på et ord, feks i en chat med en amerikansk venn, har jeg alltid google oppe en ekstra fane, og søker: feks: "kontaktannonse engelsk", så kommer det opp oversettingssider osv, jeg har alltid funnet det jeg trenger! :)

Som et tips til en annen gang. :)

Skrevet

Når jeg står fast på et ord, feks i en chat med en amerikansk venn, har jeg alltid google oppe en ekstra fane, og søker: feks: "kontaktannonse engelsk", så kommer det opp oversettingssider osv, jeg har alltid funnet det jeg trenger! :)

Som et tips til en annen gang. :)

takk for tipset:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...