Gjest Luna28 Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Finnes det et ord for det på engelsk? 0 Siter
Gjest snakk om å være kresen :D Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Skal du finne deg en i utlandet? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 I dag skjer det vel mest på nettet, og tror det heter "online dating". 0 Siter
Gjest Luna28 Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Skal du finne deg en i utlandet? Ja kanskje jeg skal gjøre det ? Nei jeg skal forklare noe til utlendinger, og da hadde det være kjekt å kunne det rette ordet for kontakannonse. 0 Siter
Gjest Luna28 Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 I dag skjer det vel mest på nettet, og tror det heter "online dating". Men de som setter in kontaktannonser i blader, vil du kalle det online dating det også? 0 Siter
Gjest Luna28 Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Personal ad. ok thanks:) hva heter det i flertall? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Men de som setter in kontaktannonser i blader, vil du kalle det online dating det også? Nei, som sagt henviser online til nettet. Ellers heter det vel "personal ad", tror jeg, men vet ikke om det omfatter flere typer personlige annonser. 0 Siter
Sør Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 ok thanks:) hva heter det i flertall? Multiple personality ad. ;-) Personal Ads. Delen av avisen osv. hvor de står kalles gjerne "the personals". Med vennlig hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 ok thanks:) hva heter det i flertall? Personal ads. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Nei, som sagt henviser online til nettet. Ellers heter det vel "personal ad", tror jeg, men vet ikke om det omfatter flere typer personlige annonser. Det kan i teorien omfatte alle typer personlige annonser, men henviser nesten alltid til søken etter en partner. 0 Siter
Gjest Luna28 Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Personal ads. nå står jeg helt fast her. Hva heter nybegynner guide/kurs på engelsk? 0 Siter
songbirdy Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Ja kanskje jeg skal gjøre det ? Nei jeg skal forklare noe til utlendinger, og da hadde det være kjekt å kunne det rette ordet for kontakannonse. Når jeg står fast på et ord, feks i en chat med en amerikansk venn, har jeg alltid google oppe en ekstra fane, og søker: feks: "kontaktannonse engelsk", så kommer det opp oversettingssider osv, jeg har alltid funnet det jeg trenger! Som et tips til en annen gang. 0 Siter
Gjest Luna28 Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Når jeg står fast på et ord, feks i en chat med en amerikansk venn, har jeg alltid google oppe en ekstra fane, og søker: feks: "kontaktannonse engelsk", så kommer det opp oversettingssider osv, jeg har alltid funnet det jeg trenger! Som et tips til en annen gang. takk for tipset:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.