Gå til innhold

Til Webmaster

Gjest Orker ikke bruke mitt vanlige nick

Anbefalte innlegg

I den siste tiden har noen brukere klaget på at et nokså lite antall personer, og særlig en bruker masseproduserer innlegg. Og de innleggene er blitt enormt dominerende. Nå må man forholde seg til mer til denne ene brukeren enn til Doktor Online. Det er jo dere som eier dette nettstedet, ikke denne brukeren.

For å sitere Webmaster selv i en tråd:

''Dette er et sosialt nettsted. Det kan sammenlignes med å være i et selskap. Hver enkelt bør tenke over hvor dominerende en er, hvor mye plass en tar, og hvilke konsekvenser det har for andre.''

Her er noen ytterst få, og da særlig en bruker, som ikke bare har det med å være dominerende med masseproduserte innlegg, men skal stadig belære andre at de tar feil og fyrer av det ene nedlatende utsagnet etter det andre. Det er fryktelig deprimerende. Mitt inntrykk er at det store flertallet reagerer på samme måte.

Jeg undres over at Webmaster ser ut til å la slik aktivitet passere stikk i strid med det siterte ønsket. Slik det er nå, risikerer nettstedet at aktiviteten går betydelig ned fordi Webmasters ønske ikke blir repektert.

Alternativet er å slette absolutt alle innlegg noen gang skrevet av disse ytterst få, særlig denne ene brukeren. Kanskje Webmaster tar den utfordringen? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352143-til-webmaster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Webmaster har fulgt nøye med etter at det siterte innlegget ble skrevet. Det vurderes at sør har tatt dette til etterretning, og at adferden har blitt akseptabel etter dette.

Med dette håper WM at også denne tråden faller til ro.

Mange takk for svar. Etter spørsmålet til deg har jeg brukt dette nettstedet nokså sjeldent. Det blir til at jeg faser det helt ut, grunnen har jeg forklart i trådstart. Ønsker deg lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352143-til-webmaster/#findComment-3018742
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...