Gå til innhold

Slett dette innlegget av NHD

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Ari Behn har like stor rett på å bli omtalt med respekt som alle andre. NHD, som fagperson burde være ekstra forsiktig i sine karakterestikker. Jeg foredlår at dere øyeblikkelig sletter innlegget hans i denne tråden:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4424390

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352260-slett-dette-innlegget-av-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest verinoca

Uff, så pripne og ordentlige dere er da. Ari har da selv slengt mye mer med leppa enn det som ble gjort her:)

Men det er greit å kunne skille mellom snørr og barter, som NHD selv liker å si. Hadde han kuttet den røde prikken ville det vært noe helt annet.

Men det er greit å kunne skille mellom snørr og barter, som NHD selv liker å si. Hadde han kuttet den røde prikken ville det vært noe helt annet.

Jeg vet ikke, jeg. Jeg synesl i grunnen det er til pass til Ari Behn som rundhåndet deler ut diagnoser selv. Hegnar fikk vel diagnosen psykopat, attpåtil på forsidene til landets største aviser. Når Ari sier noe vet han at pressen slår det opp stort. At han så selv får et par velvalgte ord fra en som kan dette med å stille diagnoser er rent fornøyelig:)

Gjest verinoca

Jeg vet ikke, jeg. Jeg synesl i grunnen det er til pass til Ari Behn som rundhåndet deler ut diagnoser selv. Hegnar fikk vel diagnosen psykopat, attpåtil på forsidene til landets største aviser. Når Ari sier noe vet han at pressen slår det opp stort. At han så selv får et par velvalgte ord fra en som kan dette med å stille diagnoser er rent fornøyelig:)

Men - Ari er ikke selv psykiater. Han har sikkert også fått nok pepper for det du nevner. Og two wrongs don't make a right, heller, vel..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...