Gå til innhold

Sør


Glimtipper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    16

  • morsan

    2

  • ShitDiddelyDo

    2

  • Glimtipper

    2

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Det gjør jeg vanligvis, selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først. I den tråden jeg antar du sikter til så er det flere innlegg jeg ikke har besvart. (Jeg holder ikke oversikt over slikt.)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hei,

Det gjør jeg vanligvis, selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først. I den tråden jeg antar du sikter til så er det flere innlegg jeg ikke har besvart. (Jeg holder ikke oversikt over slikt.)

Med vennlig hilsen

''Det gjør jeg vanligvis, selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først.''

Ikke for å være frekk - jeg synes tross alt det er ganske bra at noen gidder der i hvert fall ikke jeg gidder, men det må vel kunne sies å være en overdrivelse å si at du "vanligvis gir deg". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det gjør jeg vanligvis, selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først.''

Ikke for å være frekk - jeg synes tross alt det er ganske bra at noen gidder der i hvert fall ikke jeg gidder, men det må vel kunne sies å være en overdrivelse å si at du "vanligvis gir deg". :)

Bemerk: ''selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først.''

*glis*

Jeg sjekker egentlig "Svar til meg", og svarer hvis jeg gidder. Det er liksom ingen "Grand Plan" bak.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkebrillerfortiden

Hei,

Det gjør jeg vanligvis, selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først. I den tråden jeg antar du sikter til så er det flere innlegg jeg ikke har besvart. (Jeg holder ikke oversikt over slikt.)

Med vennlig hilsen

Tar du noengang feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Bemerk: ''selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først.''

*glis*

Jeg sjekker egentlig "Svar til meg", og svarer hvis jeg gidder. Det er liksom ingen "Grand Plan" bak.

Med vennlig hilsen

Jeg er vel egentlig ikke den rette til å bemerke at andre svarer de som svarer en, men enkelte av de du svarer fortjener egentlig ikke mer enn et "god bedring", og ferdig med det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du noengang feil?

Selvsagt gjør jeg det, og da beklager jeg.

Gjør du?

Jeg har dog for vane å sjekke fakta FØR jeg skriver innlegg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel egentlig ikke den rette til å bemerke at andre svarer de som svarer en, men enkelte av de du svarer fortjener egentlig ikke mer enn et "god bedring", og ferdig med det. ;)

Det er rart med det, men enkelte blir dypt såret hvis man ønsker dem god bedring! Jeg antar de må leve i fornektelse....

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel egentlig ikke den rette til å bemerke at andre svarer de som svarer en, men enkelte av de du svarer fortjener egentlig ikke mer enn et "god bedring", og ferdig med det. ;)

Problemet med å ønske god bedring er at du kan fornærme dem som har sykdommer, men er intelligente og empatiske;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det gjør jeg vanligvis, selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først.''

Ikke for å være frekk - jeg synes tross alt det er ganske bra at noen gidder der i hvert fall ikke jeg gidder, men det må vel kunne sies å være en overdrivelse å si at du "vanligvis gir deg". :)

''men det må vel kunne sies å være en overdrivelse å si at du "vanligvis gir deg". :)''

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er rart med det, men enkelte blir dypt såret hvis man ønsker dem god bedring! Jeg antar de må leve i fornektelse....

;-)

Med vennlig hilsen

Du har aldri såret meg. Bare irritert meg grenseløst, for du evner ikke å se to sider av samme sak!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirramor

Hei,

Det gjør jeg vanligvis, selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først. I den tråden jeg antar du sikter til så er det flere innlegg jeg ikke har besvart. (Jeg holder ikke oversikt over slikt.)

Med vennlig hilsen

''Det gjør jeg vanligvis, selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først.''

Nettopp. Det går "flere" svar først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Det gjør jeg vanligvis, selv om det kan gå et svar eller to eller flere, først.''

Nettopp. Det går "flere" svar først.

Ja, jeg ser ikke noe problem i å svare på innlegg til meg. :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har aldri såret meg. Bare irritert meg grenseløst, for du evner ikke å se to sider av samme sak!

Vennlig hilsen

Selvsagt har jeg allerede vurdert både 2, 3, 4 og flere sider av saken, og forkastet de jeg argumenterer mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirramor

Ja, jeg ser ikke noe problem i å svare på innlegg til meg. :-)

Med vennlig hilsen

selv om du ikke kommer noen vei? Ref Glimtippers spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om du ikke kommer noen vei? Ref Glimtippers spørsmål.

1) Man kommer faktisk "noen vei", i og med at man ikke lar en rekke høyreekstreme utsagn stå uimotsagt. Det er flere (fra diverse grupper) som har sendt meg takke-eposter for at noen "står opp" for gruppen de tilhører.

2) Det koster meg noen sekunder å svare på de fleste innlegg. Det er liksom ikke en "big deal".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirramor

1) Man kommer faktisk "noen vei", i og med at man ikke lar en rekke høyreekstreme utsagn stå uimotsagt. Det er flere (fra diverse grupper) som har sendt meg takke-eposter for at noen "står opp" for gruppen de tilhører.

2) Det koster meg noen sekunder å svare på de fleste innlegg. Det er liksom ikke en "big deal".

Med vennlig hilsen

Ok. Alldeles forståelige grunner.

Men det er den selvgode tonen du aldri klarer å holde tilbake, som er vanskelig å svelge. Her kommer de til syne i begge punktene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Alldeles forståelige grunner.

Men det er den selvgode tonen du aldri klarer å holde tilbake, som er vanskelig å svelge. Her kommer de til syne i begge punktene dine.

Hva er "selvgodt" med de punktene?

Det første punktet forklarer hvorfor jeg skriver (fordi det betyr noe for meg og andre hvilket samfunn vi bor i).

Det andre punktet forklarer jo at det ikke akkurat er den store jobben å skrive innlegg.

Jeg kan ikke se at noen av dem er "selvgode".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirramor

Hva er "selvgodt" med de punktene?

Det første punktet forklarer hvorfor jeg skriver (fordi det betyr noe for meg og andre hvilket samfunn vi bor i).

Det andre punktet forklarer jo at det ikke akkurat er den store jobben å skrive innlegg.

Jeg kan ikke se at noen av dem er "selvgode".

Med vennlig hilsen

Etter 11 år på DOL har jeg forstått at ikke du kan se det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...