Gå til innhold

Kan Webmaster være så snill og forklare?

Anbefalte innlegg

Kan Webmaster være så snill og forklare på noen av forumene at det er en diagnose som heter fas/fae altså føtalt alkohol syndrom og føtalt alkohol effekter?

Jeg som er apelsin har føtalt alkohol syndrom og jeg føler at ikke noen på noen av trådene tror på det jeg skriver.

Jeg vet jo at jeg har det for det har doktoren min sakt og min biologiske mor drakk alkohol under svangerskapet.

Jeg hadde satt stor pris på hvis Webmaster kunne skrevet ett innlegg på noen av forumene og fortalt at det er noe som heter det.

Jeg blir fortvilet for at folk på forumene her ikke tror på at det er noe som heter fas/fae.

Anonym.

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Hei apelsin :-)

Jeg er sikker på at ganske mange av brukerne på dol tror på det du sier om at du har fas og at du er adoptert. Du har skrevet det mange ganger, og derfor vil også mange ha sett det.

Det er fint om du i fremtiden kan prøve å ikke skrive alt for mange like innlegg; hvis du har postet et innlegg på et forum, så er det ingen vits i å poste det flere steder.

Hvis du kan klare å begrense deg, så synes jeg det er fint at du skriver både på bokstavbarnforumet og på adopsjonsforumet. Du har erfaringer som det er bra at blir synliggjort også for andre brukere.

Prøv å følge regelen om å ikke poste mer enn et par innlegg pr dag.

Vennlig hilsen

Hei apelsin,

Jeg tror ikke det er slik at folk ikke tror på det du sier. Det kan heller være at folk synes du fort trekker konklusjonen om at barn som er adoptert har den samme diagnosen som deg. Slik er det jo ikke.

Hilsen

Hei apelsin,

Jeg tror ikke det er slik at folk ikke tror på det du sier. Det kan heller være at folk synes du fort trekker konklusjonen om at barn som er adoptert har den samme diagnosen som deg. Slik er det jo ikke.

Hilsen

Jeg vet at det ikke er alle men det er mange.

Jeg vill bare fram til at det er mange.

Du kan søke på skadet i mors liv og lese der.

Anonym.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...