Gå til innhold

Dorthe


Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Tar det her jeg ;o)

Jeg drøyer til i morgen, hvem vet, kanskje jeg våkner frisk og rask? Om ikke så frisk så litt piggere i allefall. ;o)

Takk for at du passer på meg og diskuterer med meg. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk skal du ha :o) Nå får Mannen passe på deg i natt, så holdt jeg på å skrive navnet hans ;o) og så får du ringe til urologen i morgen å høre.

Klem og masse god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Takk skal du ha :o) Nå får Mannen passe på deg i natt, så holdt jeg på å skrive navnet hans ;o) og så får du ringe til urologen i morgen å høre.

Klem og masse god bedring

Takk :susser:

Han har gitt meg mat og jeg har beordret han til å varme opp dyna ;o)

Så nå legger jeg meg rett og slett, jeg har litt manko på søvn også, men det var svømmetrening og litt diverse som måtte organiseres i dag, for jeg turde jo ikke kjøre.

Det ordner seg nok denne gangen også, men når de "store doktorane" som professoren på RH sier, er bekymret, så må jeg jo nesten være litt påpasselig jeg også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1283804210' post='4431615]

Takk :susser:

Han har gitt meg mat og jeg har beordret han til å varme opp dyna ;o)

Så nå legger jeg meg rett og slett, jeg har litt manko på søvn også, men det var svømmetrening og litt diverse som måtte organiseres i dag, for jeg turde jo ikke kjøre.

Det ordner seg nok denne gangen også, men når de "store doktorane" som professoren på RH sier, er bekymret, så må jeg jo nesten være litt påpasselig jeg også ;o)

Ja, det skal du være og jeg håper vi ble enige om den riktige tingen.

Les en god bok nå og sov godt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ja, det skal du være og jeg håper vi ble enige om den riktige tingen.

Les en god bok nå og sov godt ;o)

Jeg leste krim, som alltid! :o)

Sov ganske godt, stod opp i dag og følte meg mye bedre, men det varte ikke så lenge. Altså, jeg har mindre vondt, men jeg sitter jo i ro også.

Akkurat nå har jeg ikke lyst å ringe, dersom jeg må inn, må jeg kjøre langt og det orker jeg ikke, jeg er alene i dag også som vanlig. Får ta en kaffekopp til å se det litt an. Jeg var tross alt på farten 2 hele dager sist uke, jeg kan ha strukket vevet med for lite tømming, den høyre nyren er jo skadet i utgangspunktet.

Du er god å ha Dorthe, i alle disse årene så har du vært der som diskusjonspartner og gitt meg gode råd!

http://www.dazzlejunction.com/greetings/hugs/hug_7.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1283839912' post='4431728]

Jeg leste krim, som alltid! :o)

Sov ganske godt, stod opp i dag og følte meg mye bedre, men det varte ikke så lenge. Altså, jeg har mindre vondt, men jeg sitter jo i ro også.

Akkurat nå har jeg ikke lyst å ringe, dersom jeg må inn, må jeg kjøre langt og det orker jeg ikke, jeg er alene i dag også som vanlig. Får ta en kaffekopp til å se det litt an. Jeg var tross alt på farten 2 hele dager sist uke, jeg kan ha strukket vevet med for lite tømming, den høyre nyren er jo skadet i utgangspunktet.

Du er god å ha Dorthe, i alle disse årene så har du vært der som diskusjonspartner og gitt meg gode råd!

http://www.dazzlejunction.com/greetings/hugs/hug_7.gif

Du har jo vært der for meg og så dette er vel gjensidig. Jeg har jo ringt til deg og hylt jeg også, særlig da jeg fikk natronrådet av deg. Men det er fint å ha noen å diskutere med for noen ganger er det ikke lett å vite og noen ganger har man ikke lyst.

Så Shira, jeg tror du må ringe urologen i dag selv om du ikke har lyst så du får konferert litt med ham om hva det kan være. Og sjekk om du har fått svar på urinprøven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Du har jo vært der for meg og så dette er vel gjensidig. Jeg har jo ringt til deg og hylt jeg også, særlig da jeg fikk natronrådet av deg. Men det er fint å ha noen å diskutere med for noen ganger er det ikke lett å vite og noen ganger har man ikke lyst.

Så Shira, jeg tror du må ringe urologen i dag selv om du ikke har lyst så du får konferert litt med ham om hva det kan være. Og sjekk om du har fått svar på urinprøven.

:o)

Ofte er det lettere å finne ut av ting når det diskuteres litt.

Jeg har ikke ringt, jeg gikk å la meg, og er mye bedre. Har også tenkt over hva som kan ha utløst det, og jeg tror jeg har strukket vevet litt jeg. Jeg er nylig testet for å sjekke for utvidelse, fikk klarsignal på ting er status que.

Så jeg avventer litt. Blir det verre tar jeg kontakt, men som sagt, jeg synes det avtar. Nå tømmer jeg hyppig også, slik at det ikke vil bli noe spreng.

Er prøven positiv så skulle legen ringe, så jeg gir han en sjangs. Uansett på jeg ringe og be om noen blodprøveskjema som han må gjøre klar, B12 er på vei ned, så jeg må følge det opp. Så det skal jeg om noen dager.

Skulle jeg mot formodning få noen ekstra infeksjonstegn, skal jeg heller dra ut med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1283854606' post='4431864]

:o)

Ofte er det lettere å finne ut av ting når det diskuteres litt.

Jeg har ikke ringt, jeg gikk å la meg, og er mye bedre. Har også tenkt over hva som kan ha utløst det, og jeg tror jeg har strukket vevet litt jeg. Jeg er nylig testet for å sjekke for utvidelse, fikk klarsignal på ting er status que.

Så jeg avventer litt. Blir det verre tar jeg kontakt, men som sagt, jeg synes det avtar. Nå tømmer jeg hyppig også, slik at det ikke vil bli noe spreng.

Er prøven positiv så skulle legen ringe, så jeg gir han en sjangs. Uansett på jeg ringe og be om noen blodprøveskjema som han må gjøre klar, B12 er på vei ned, så jeg må følge det opp. Så det skal jeg om noen dager.

Skulle jeg mot formodning få noen ekstra infeksjonstegn, skal jeg heller dra ut med en gang!

Det høres veldig bra ut :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...