Gå til innhold

Utsøtt av dr. Online

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Annerledes,

Nei - slett ikke.

Jeg vet ikke om du skriver på vegne av deg selv eller andre, men som Bassisten skriver så er det noen spørsmål som er vanskelige å besvare.

Et annet aspekt på noen fora er at det tar "litt tid" før "de andre" blir vant med et nytt nick. Husk at alle var nye engang, og skriv noen flere innlegg. IKKE gi opp! :-)

Husk også å svare på andre innlegg. Det er ganske forskjellige "uskrevne" regler på f. eks. Livssyn (hvor det er hard debatt), og f. eks. Overgrep, hvor poenget er å støtte hverandre. (Ofte med en "klem" eller annet).

Med vennlig hilsen

Gjest webmaster

Hei annerledes:-)

Som de andre sier er det ingen grunn til å tolke manglende respons på det du skriver som at du er utstøtt. De fleste vil fra tid til annen kunne oppleve at ingen kommenterer det de har skrevet, mens det en annen gang kan være flere som svarer.

Neida kjære deg, du er absolutt ikke frosset ut!! Jeg har lest en del av innleggene dine på psykiatri, og har ofte tenkt å svare deg, men jeg har ikke hatt ork til det. Det er fordi jeg ikke har følt meg helt bra selv, ikke på grunn av innleggene dine. Fortsett med å skrive du!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...