Dorthe Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Ja, de er jammen forskjellige. Vår katt er også til tider opptatt av å slikke oss på hendene under kos. Hun lukker øynene og ser ut som hun storkoser seg der hun tar lange drag med tunga. Min søsters katt slikker aldri, så søsteren min ble overrasket over å kjenne at katten har ru tunge:-) (Hvilket jeg også ble første gangen - er vant til hund fra før *S*) Hunkatten min slikker tær ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Hunkatten min slikker tær ;o) *he he* En skikkelig fotfetisjist! ;-) 0 Siter
Gjest Gammel traver Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 feil, han har brukt de alle Du har visst rett 0 Siter
Gjest klingest Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Kan ikke du vurdere å leke deg rundt om her på privaten i steden for å gjøre det "i arbeidstiden" med tittel bak? Lage deg en profil utenom NHD og kalle deg noe annet på helt lik linje som alle andre her inne Det er mange her som mener du er en form for "gud", og de tror det du skriver. At du har tittel psykiater gjør deg ikke flinkere på dyr og dyrs adferd, men det er garantert en gjeng huer her inne som vil tro når du skriver med tittel bak Det er greit at du har din mening om f.eks. dette temaet som hvem som helst annen her inne, men jeg synes du snart bør oppføre deg voksent og svare på det du blir betalt for med tittelen din, og så kjøre en vanlig profil på lik linje som alle andre her inne når du vil ha ut meninga di om de diverse temaene her på DOL NHD har sagt at han har et anonymt nick her tidligere, hvis jeg ikke tar feil. 0 Siter
Gjest den danske loff Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 ''Lage deg en profil utenom NHD og kalle deg noe annet på helt lik linje som alle andre her inne'' Han bruker da ihverfall 3 ulike nick. 2 av dem ganske hyppig. Trodde alle hadde skjønt det jeg. Er det nhd som er "sør"?? Det hadde jeg ikke trodd!!!!! 0 Siter
Gjest Smørstorken Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Hei! Dyr er ikke ondskapfulle!. Jeg har en katt som hvis hun ikke får riktig mat til riktig tid går et sted i huset og gjør fra seg. Vi vet dette, men for hennes del er det en måte å markere at hun ikke er fornøyd og at hun da vet at vi fort finner frem det hun vil ha. Jeg tror hun har litt psykiske problemer, men siden hun ellers er en grei katt bare vi gir henne det hun skal ha og ikke lar henne vente så går det greit. Selv om min mann jo blir rasende. Humor har jeg ikke opplevd noen av mine dyr har hatt derimot lærer de meg en hel del om å ikke bekymre seg, leke litt mer og være avslappet, men de virker ikke særlig bevist over hva de lærer meg:) De bare er, og det er fint å erfare. Men hva med skjærer som plager katter, katter som plager mus osv.? 0 Siter
Gjest gladigammeltråd Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Vi hadde katt og fikk hund,det likte ikke katten. De kom aldri overens de to,hunden prøvde å leke men katten slo til han med en klo på nesa. Hunden fikk mye oppmersomhet,ga labb og fikk noe godt. Dette stor katten og såg på,tror han var sjalu. En dag kom katten bort,satte seg ned å ga labb Trenger ikke være klok for å herme da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.