Gå til innhold

Har dyr humor?

Gjest Kattastrofalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, de er jammen forskjellige. Vår katt er også til tider opptatt av å slikke oss på hendene under kos. Hun lukker øynene og ser ut som hun storkoser seg der hun tar lange drag med tunga. Min søsters katt slikker aldri, så søsteren min ble overrasket over å kjenne at katten har ru tunge:-)

(Hvilket jeg også ble første gangen - er vant til hund fra før *S*)

Hunkatten min slikker tær ;o)

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• 200eek

10

• laban

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

Skrevet

Hunkatten min slikker tær ;o)

*he he* En skikkelig fotfetisjist! ;-)

Gjest Gammel traver
Skrevet

feil, han har brukt de alle

Du har visst rett

Skrevet

Kan ikke du vurdere å leke deg rundt om her på privaten i steden for å gjøre det "i arbeidstiden" med tittel bak? Lage deg en profil utenom NHD og kalle deg noe annet på helt lik linje som alle andre her inne

Det er mange her som mener du er en form for "gud", og de tror det du skriver. At du har tittel psykiater gjør deg ikke flinkere på dyr og dyrs adferd, men det er garantert en gjeng huer her inne som vil tro når du skriver med tittel bak

Det er greit at du har din mening om f.eks. dette temaet som hvem som helst annen her inne, men jeg synes du snart bør oppføre deg voksent og svare på det du blir betalt for med tittelen din, og så kjøre en vanlig profil på lik linje som alle andre her inne når du vil ha ut meninga di om de diverse temaene her på DOL

NHD har sagt at han har et anonymt nick her tidligere, hvis jeg ikke tar feil.

Gjest den danske loff
Skrevet

''Lage deg en profil utenom NHD og kalle deg noe annet på helt lik linje som alle andre her inne''

Han bruker da ihverfall 3 ulike nick. 2 av dem ganske hyppig. Trodde alle hadde skjønt det jeg.

Er det nhd som er "sør"?? Det hadde jeg ikke trodd!!!!!

• 1 måned senere...
Gjest Smørstorken
Skrevet

Hei!

Dyr er ikke ondskapfulle!. Jeg har en katt som hvis hun ikke får riktig mat til riktig tid går et sted i huset og gjør fra seg. Vi vet dette, men for hennes del er det en måte å markere at hun ikke er fornøyd og at hun da vet at vi fort finner frem det hun vil ha.

Jeg tror hun har litt psykiske problemer, men siden hun ellers er en grei katt bare vi gir henne det hun skal ha og ikke lar henne vente så går det greit. Selv om min mann jo blir rasende.

Humor har jeg ikke opplevd noen av mine dyr har hatt derimot lærer de meg en hel del om å ikke bekymre seg, leke litt mer og være avslappet, men de virker ikke særlig bevist over hva de lærer meg:) De bare er, og det er fint å erfare.

Men hva med skjærer som plager katter, katter som plager mus osv.?

Gjest gladigammeltråd
Skrevet

Vi hadde katt og fikk hund,det likte ikke katten. De kom aldri overens de to,hunden prøvde å leke men katten slo til han med en klo på nesa. Hunden fikk mye oppmersomhet,ga labb og fikk noe godt. Dette stor katten og såg på,tror han var sjalu. En dag kom katten bort,satte seg ned å ga labb :)

Trenger ikke være klok for å herme da. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...