Gå til innhold

Mitt første vaffeljern!


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt vaffeljern for aller første gang i mitt liv.

Har ikke laget vafler andre steder en på institusjon. Der er det alltid vaffeljern. MEN, nå har jeg altså mitt eget.

Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer. Håper det er et vaffeljern som produserer plater med fem hjerter og ikke fire. Ordentlige vaffelplater har fem hjerter!

;)

Ja, det var heldigvis 5 hjerter. Og dobbelt. 5 x 2. Kan lage 10 hjerter samtidig.

Kan vel nesten snart starte min egen institusjon. Mangler bare et bordtennisbord, en håndfull nesten utbrente, naive barnehagetanter og en streng psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjarkdronninga

Ja, det var heldigvis 5 hjerter. Og dobbelt. 5 x 2. Kan lage 10 hjerter samtidig.

Kan vel nesten snart starte min egen institusjon. Mangler bare et bordtennisbord, en håndfull nesten utbrente, naive barnehagetanter og en streng psykiater.

Det klarer du å skaffe! Sleng på et litt for varmt kjøleskap med yogurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer du å skaffe! Sleng på et litt for varmt kjøleskap med yogurt.

Ja. Og en ekstremt treg, stasjonær pc med internett fra 80-tallet, pluss en like gammel printer ved siden av som ikke fungerer. Så må jeg skaffe meg 80-talls gardiner, i tillegg til treningsrom med en gammel trimsykkel i en kjeller der det lukter rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Håper det er et vaffeljern som produserer plater med fem hjerter og ikke fire. Ordentlige vaffelplater har fem hjerter!

;)

He he...jeg vurderte faktisk å skrive det samme, men lurte på om det var litt sært...:-)

Men nå når jeg har fått tenkt meg om, er det selvsagt ikke det. Det gjelder å verne om de viktige tingene i livet!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og en ekstremt treg, stasjonær pc med internett fra 80-tallet, pluss en like gammel printer ved siden av som ikke fungerer. Så må jeg skaffe meg 80-talls gardiner, i tillegg til treningsrom med en gammel trimsykkel i en kjeller der det lukter rart.

internett fra 80-tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjarkdronninga

Ja. Og en ekstremt treg, stasjonær pc med internett fra 80-tallet, pluss en like gammel printer ved siden av som ikke fungerer. Så må jeg skaffe meg 80-talls gardiner, i tillegg til treningsrom med en gammel trimsykkel i en kjeller der det lukter rart.

Husk noen rare, avstengte dører og luker der det tidligere ble kastet skittentøy, barnehjemsbarn eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det som Al Gore fant opp. Mosaic som nettleser, eller kom den først på begynnelsen av 90-tallet?

Noe sånt. Og tastaturet er grått av skitt.

Interiørmessig er konseptet: Ingenting skal matche. Det er viktig. MEN det skal bugne av grønnplanter. Grønnplanter overalt i krukker med masse forskjellige farger som da ikke matcher noe som helst, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk noen rare, avstengte dører og luker der det tidligere ble kastet skittentøy, barnehjemsbarn eller noe.

Of course. Og en gang i uka skal det skiftes sengetøy. Det er hovedaktiviteten den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjarkdronninga

Of course. Og en gang i uka skal det skiftes sengetøy. Det er hovedaktiviteten den dagen.

O lykke. Hva mer kan man egentlig forlange av utfordrende aktiviteter? De største håndklærne måler 50x70 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O lykke. Hva mer kan man egentlig forlange av utfordrende aktiviteter? De største håndklærne måler 50x70 cm.

Jepp. Det skal bare være små håndklær. Neste dag står turgåing på planen. Det er ergoterpeuten eller de unge ekstravaktene som må stå for den. Ellers var dette fysioterapeuten sitt opplegg, men hun er sykemeldt. Da drar man med seg gjengen og går så sakte man klarer i spredt flokk rundt i nabolaget. Det er den samme turen om igjen og omigjen, hvis ikke en den idealistiske, unge ekstravakten foreslå kafebesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjarkdronninga

Jepp. Det skal bare være små håndklær. Neste dag står turgåing på planen. Det er ergoterpeuten eller de unge ekstravaktene som må stå for den. Ellers var dette fysioterapeuten sitt opplegg, men hun er sykemeldt. Da drar man med seg gjengen og går så sakte man klarer i spredt flokk rundt i nabolaget. Det er den samme turen om igjen og omigjen, hvis ikke en den idealistiske, unge ekstravakten foreslå kafebesøk.

Dette kommer til å gå fint! Sender en rigid psykiater i oppkrav. Du har ham om en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å gå fint! Sender en rigid psykiater i oppkrav. Du har ham om en dag eller to.

Bra. Send også med noe strikkegarn. Det kommer vi til å få bruk for. Samt vokslysplater. Viktig at pasientene kan få avkobling og se at de mestrer (å rulle sammen vokslysplater med veke inni).

Kaffen blir forøvrig tatt bort kl 19. For at de skal få sove, hvis det ikke hjelper med den heavye dosenn kveldsmedisinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...