Gjest hilsen fra meg Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 "Hvordan kan man reservere seg mot å bli kontaktet av Märtha etter at man er død? " Tore Laugerud svarte på dette og andre spørsmål om spiritisme i nettmøte onsdag. http://www.areopagos.org/pages/aktuelt.aspx?nr=633 Jeg har sansen for Märtha jeg da, men syns likevel dette var en morsom overskrift! :-D 0 Siter
cathlin Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Hehe:-) Jeg vil også helst reservere meg! 0 Siter
tonie Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Jeg skal ha ta i den reservasjonslista i så fall. Når jeg har vandra skal jeg ta uhu-runden innom hver og en av dem hver kveld bare for moro skyld:) 0 Siter
Holmes Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Man kan kanskje gjøre det via Brønnøysund? 0 Siter
morsan Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Man kan kanskje gjøre det via Brønnøysund? Evt Bønn-røy-sund. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Tja, hvis Märtha kontakter meg etter min død, får det skje på hennes eget ansvar. Jeg kommer ikke til å være spesielt grei - hva har jeg å tape? 0 Siter
laban Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Märtha kommer til å angre på det dersom hun kontakter meg. "Aggresiv førstesopran fra englekoret spøker på Skaugum. Ingen har sovet ordentlig på flere uker." 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Märtha kommer til å angre på det dersom hun kontakter meg. "Aggresiv førstesopran fra englekoret spøker på Skaugum. Ingen har sovet ordentlig på flere uker." Jeg syns det er dårlig gjort av deg å evt ta ut det på familien på Skaugum - det er jo ikke Märtha & co som bor der! Hevn bør siktes nøye inn. ;-) 0 Siter
laban Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Jeg syns det er dårlig gjort av deg å evt ta ut det på familien på Skaugum - det er jo ikke Märtha & co som bor der! Hevn bør siktes nøye inn. ;-) Innen jeg er død, bor de nok der... Jeg er litt synsk selv også, nemlig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.