Gå til innhold

Forkjøla og sykling?

Anbefalte innlegg

Mine to små engler er forkjøla og nå har gamlemor også blitt gruggen i halsen og snufsete i nesa. Jeg hoster en del (mest tørrhoste, men litt slimhoste innimellom) og da river det skikkelig i brystet, har ikke feber, men det føles som om jeg har ørlitegrann høyere temp enn jeg pleier. Det er vel ikke spesielt gunstig å sykle til jobben da, 20 - 30 min i rå morgenluft? Kan det utvikle seg til lungebetennelse i så fall?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35334-forkj%C3%B8la-og-sykling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Her finnes nok ingen fasit. Mitt råd er at du kjenner etter hva du tror er riktig for deg.

Dersom du har feber, foreslår jeg at du lar sykkelen stå.

For en sikker vurdering av spørsmålet må du eventuelt rådføre deg med legen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...